recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!

 Besvar Besvar Side  <1 23456 66>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 22:43
Jeg ved sq ikke lige hvilken konklution jeg skal drage af dine indlæg BS, jeg har læst en del om den gamle tråd, hvordag folk gerne vil have den genoplivet og finde en der ville føre den vidre osv osv, det er jo også en meget god ide, men så vidt jeg husker stod folk ikke ligefrem i kø for at tage sig det job, der iblandt dig selv, så går tråden tabt og vi får at vide at noget af den måske kan redes, men igemmen lang tid sker der ikke noget Lars/Humle er måske nok optaget at en del andre ting også, men når der så endelig er en der melder sig til at tage tjansen og oprette en ny tråd, ja lad os så da endelig skyde ham ned inden han rigtig kommer igang, tag dig dog sammen og lad Space gøre det han han har begyndt, de data som ikke lige pt er til gængelig kan sq da på et senerer tidspunkt addes hvis det er muligt
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 23:02
Der har aldrig været direkte tale om at lede efter en ny bestyrer, så vidt jeg ved i hvert fald. Der har været et par åbne ønsker, jeg tror måske jeg selv fremsatte et sådant på et tidspunkt.
Jeg kan dog godt se at jeg står alene tilbage med ønsket om en fornuftig overdragelse af den gamle tråd. Derfor vil jeg naturligvis beklage at jeg tog debatten og ønske Cyberspace rigtig god vind med det gode initiativ :-)
Og for at fjerne tvivlen i dit sind hacker så skal jeg nok medvirke til at opdatere købere og sælgere tråden med tiden.
 
Mvh BS
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 23:07
Kære alle.

Som vi skrev før nytår, skulle vi finde en gammel backup for at kunne hente det meste af den gamle tråd. Den har vi fundet nu. Og jeg er igang med at genskabe backupen i en anden database. Jeg vil så trække den gamle tråd ind, og lukke denne, når den er klar. håber jeg når det i nat.

Og så syntes jeg i skal holde jer til at få den gamle tråd op og køre og ikke noget person mismask. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 23:22
Jeg følger skam fint med, derfor synes jeg det er fedt nogen tager initiativ, den slags drivkraft skaber et godt forum. Nu kan vi se dataene er fundet... Gode tegn ;)
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Kære alle.

Som vi skrev før nytår, skulle vi finde en gammel backup for at kunne hente det meste af den gamle tråd. Den har vi fundet nu. Og jeg er igang med at genskabe backupen i en anden database. Jeg vil så trække den gamle tråd ind, og lukke denne, når den er klar. håber jeg når det i nat.

Og så syntes jeg i skal holde jer til at få den gamle tråd op og køre og ikke noget person mismask. 

Super - og eneste fornuftige løsning imo
+ 70 positive handler!
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 23:36
Er der nogen der kan huske hvad titlen var på den "gamle" tråd. Sidder og roder i over 22.000 emner :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 23:40
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80035&PID=1159546#1159546
 
Ny "købere og sælgere" tråd
BS

Fedt. Der hjalp du mig meget mere end du tror. For der var TID (Topic ID) Så er det ingen sag.

Det gamle emne er genskabt.

Jeg lukker denne tråd om et par dage :-)

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 05:29

Bschmidt - Kom lige til at se at jeg på selve listen i forbifarten har
kommet til at slette mit - bliver opdateret med de gamle info når de er tilgængelige.
Så set i bagspejlet kan jeg godt forstå hvis du troede at du kom til at miste din
anciennitet fra den gamle liste og blev irriteret over det.

- - -
 
Det korte af det lange er at recordere vil have
at vi fortsætter den gamle liste som den har kørt hidtil.

Så i kan fint lukke min nye liste,
da der så ikke er nogen grund til at opdatere den.
Cybersp@ce



Redigeret af Cybersp@ce - 19-Januar-2013 kl. 05:31
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 07:15
Jeeg ved ikke hvorfor du mener jeg er bange for at miste ancennitet. Jeg har aldrig stået opført på den gamle liste :-/
 
Jeg kan se jeg til gengæld står på den nye!
 
Netop DERFOR mener jeg ikke det er seriøst med en liste uden den gamle historik, da der let kan ske misforståelser her i opstartsfasen. Eksempelvis kunne jeg have bedt om 50+ handler og så var det blevet noteret.
 
Jeg håber ikke du tager mine spørgsmål ilde op, hvis du har energien kunne du melde dig som afløser i den gamle tråd!
 
BS
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 17:38
Det var udelukkende for at starte på listen
og forventede at opdaterer oplysningerne fra den gamle når den blev tilgængelig.
Derfor satte jeg heller ikke +xx antal handler på,
men startede med de brugere der lige nu henvendte sig.

Der kunne ligesåvel snydes med oplysningerne her som på den gamle liste,
som ville kræve en bekræftning fra hver eneste køber og sælger,
Men det er ikke alle der er interesseret i at bruge tiden på det.
Jeg skrev f.eks først i den senere tid et par af mine handler på den gamle liste,
da jeg godt kunne se ideén med den og da den så ud til at køre videre.
Mit udgangspunt er at folk er seriøse nok til at oplyse det rigtige.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 18:27
Jeg må altså lige spørge, hvorfor denne tråd skal lukkes, og den anden åbnes? Det er fint nok, at vi har de gamle data, men den bliver jo ikke opdateret. Var det ikke bedre, at lade Cybersp@ce`s, nye tråd være, og han kan opdatere den med de gamle data. Nu har vi endelig en som gider, at opdatere tråden. Eller kan han på en måde overtage denne tråd, så han kan skrive i de første poster?
Jeg synes, at det er et godt initiativ, du tager Cybersp@ce.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 66>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu