recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!

 Besvar Besvar Side  <1 2324252627 66>
Forfatter
Besked
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:59
~ Cybersp@ce ~ Listen sidst opdateret = 22.10.2013, kl.21:50
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732
~ Cybersp@ce ~
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 19:22
Har solgt en iPhone til clausols1
Alt forløb perfekt. 
Venlig hilsen
KB
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 9els1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2013 kl. 17:33

Desværre ikke en god handel med mikkel.hansen

Købte en Asustor NAS med 4 x 2 TB harddiske d. 22. september.

NAS med diske blev modtaget som aftalt, men desværre var en af diskene defekte (jeg påstår IKKE at mikkel.hansen sendte en defekt disk, jeg konstaterer bare at den i hvertfald var defekt da jeg modtog den).  Den lovede ”kvittering”/erklæring på at NAS’en ikke var stjålet var hellere ikke med, den har jeg rykket for utallige gange siden, og i dag fik jeg så en PM med følgende: ” Jeg bekræfter hermed salg af en Asustor NAS

 

PRint denne ud, så har du en kvitt”

og ikke andet…..synes jeg sgu er useriøst.

Da jeg så skriver tilbage at jeg gerne vil have en med en underskrift får jeg svaret:

”Hvad mener du selv du kan bruge den til. Det giver dig stadig ingen garanti hos nogen shop”

Ang. den defekte harddisk har vi skrevet frem og tilbage et hav af gange, i salgsannoncen på recordere stod der bla. "Ingen kvitt da de kom med NAS.
Men der kan altid fås garanti ved producent kontakt." Jeg har så logget på producentens hjemmeside og tjekket om jeg selv kunne sende disken ind, men får at vide at garantien er udløbet.

Det har jeg informeret mikkel.hansen om, men svaret var så ” Mine ord giver jo ikke producenten pligt til at yde dig garanti. I privat salg,e r der ingen garantier, men jeg har været imødekommende, at trække i den kontakt jeg selv har, og kunne i bund og grund være ligeglad, men det er imod, hvordan jeg er som menneske. Derfor forsøger jeg at hjælpe med en løsning, mere kan jeg ikke se jeg kan gøre”

Jeg har tilbudt at sende ham disken tilbage og så slå halv skade på en ny, men han insisterer på at trække på sine kontakter. Det har jeg så ventet på siden d. 23. september.

Det mener jeg slet ikke er et ok forløb.



Redigeret af 9els1 - 01-November-2013 kl. 17:34
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2013 kl. 12:49
Veloverstået handel med sakird. iPhone 4 blev solgt igår ved personligt salg.

Redigeret af Gunraf - 10-November-2013 kl. 12:50
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2013 kl. 21:49
~ Cybersp@ce ~ Listerne sidst opdateret = 10.11.2013, kl.21:30
+ ændret lidt på overskriften af dårlige handler, så navnet på vedkommende kommer først.
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732
~ Cybersp@ce ~
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 08:00
Køb af Samsung 3106 af forzajuve

Afhentede den selv ingen problemer

Jesper


Redigeret af Packer - 20-November-2013 kl. 10:15
Til top
babamac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Herlev, Danmark
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér babamac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 16:43
Købt Intel NUC(http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127656&title=s-intel-nuc-dc3217iye-ubnet) af  MikkelMathiesen ingen problemer at bemærke, fin kommunkation og kvik handel :) 
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 23:06
Dårlig erfaring med amorbavian (åbentbart)

Som han skriver i sin anmeldelse af mig, skrev han selv og spurgte om han kunne sælge til anden side. Jeg skrev tilbage, at jeg selvfølgelig stod inde for vores aftale, men fortrak hvis han kunne sælge til den anden pga økonomi. Herefter hører jeg intet fra ham.

Et par måneder efter ser jeg så han skriver i køber/sælger tråden, at jeg har brudt aftalen, hvilket jo ikke er sandt. Det var helt op til amorbavian om han ville handle. Jeg har siden spurgt ind til hans anmeldelse, og det viser sig han ikke kan huske hvad der skete. Derfor synes jeg det er en mærkelig anmeldelse af mig, og vil lige skrive historien fra min synsvinkel.


Redigeret af AndreasMo - 15-November-2013 kl. 23:51
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 00:52
Har haft en god handel med
mtange

angående et Jawbone UP-armbånd. Tak for handlen :-)

Jeg fik samtidig afprøvet betaling via MobilePay, som også virker som forventet.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 10:13
Hej

Købt

Apple Remote MC377Z/A købt af kim.t- hurtig levering / fint produkt
Vogels iPad cover + beslag købt af Sbht - hurtig levering / fint produkt

Hilsen
Packer


Redigeret af Packer - 20-November-2013 kl. 10:15
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af AndreasMo AndreasMo skrev:

Dårlig erfaring med amorbavian (åbentbart)

Som han skriver i sin anmeldelse af mig, skrev han selv og spurgte om han kunne sælge til anden side. Jeg skrev tilbage, at jeg selvfølgelig stod inde for vores aftale, men fortrak hvis han kunne sælge til den anden pga økonomi. Herefter hører jeg intet fra ham.

Et par måneder efter ser jeg så han skriver i køber/sælger tråden, at jeg har brudt aftalen, hvilket jo ikke er sandt. Det var helt op til amorbavian om han ville handle. Jeg har siden spurgt ind til hans anmeldelse, og det viser sig han ikke kan huske hvad der skete. Derfor synes jeg det er en mærkelig anmeldelse af mig, og vil lige skrive historien fra min synsvinkel.
 
AndreasMo - ville det ikke være det nemmeste hvis det hele beror på en misforståelse
og der ikke er større skade sket end en ikke eksisterende handel,
at dig og amorbavian bliver enige om at slette hans tidligere anmeldelse?
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732
~ Cybersp@ce ~
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 21:26
~ Cybersp@ce ~ Listerne sidst opdateret = 01.12.2013, kl.21:18

Redigeret af Cybersp@ce - 01-December-2013 kl. 21:27
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732
~ Cybersp@ce ~
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2324252627 66>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu