recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!

 Besvar Besvar Side  <1 3334353637 66>
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 12:50
Jeg har købt en Elac CC241 af JakobSkaarup. Det gik glimrende. God service og jeg fik endda et par gamle viskestykker med (win-win).

Øh, det bliver så til to fine handler med to personer (hvis jeg har forstået konceptet).
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Jeg har købt en Elac CC241 af JakobSkaarup. Det gik glimrende. God service og jeg fik endda et par gamle viskestykker med (win-win).

Øh, det bliver så til to fine handler med to personer (hvis jeg har forstået konceptet).
 
Ja,  du har forstået konceptet helt rigtigt.
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732
~ Cybersp@ce ~
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 22:28
Sidst opdateret = 20.09.2014, kl.22:20.
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732
~ Cybersp@ce ~
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 23:18
Min første handel herinde. Er det ok, at det er mig, som sælger, der giver lyd? I hvert fald har keldp købt af mig, og jeg har kun plusser på ham. Seriøst bud og hurtig betaling.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 06:38
en dårlig erfaring med Scubaghost.

han kontakter mig ang køb og vil afhente i løbet af ugen ( sidste uge )
har holdt på varer i en uge og ventet på afhentning / betaling..
oplyser så i fredags han alligevel ikke har mulighed for afhentning, hvorefter jeg tilbyder at sende varen..
det vil han ikke tage imod af uforklarlige grunde.

dårlig og useriøs stil..

Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 08:45
Havde aftalt afhentning med Strecker om fredagen på hans job. Han kørte imidlertid tidligere hjem. Fred med det. Men det var grunden til at jeg ikke kunne afhente.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 08:54
vi havde en aftale senest kl 1, jeg skriver at jeg vil smutte lidt før hvortil du svarer at du har senere fri end planlagt og derfor alligevel ikke kan nå det..!

her er et print vores sidste samtale.



Hej igen
Jeg er blevet sendt til Jylland hele næste uge. Jeg bliver nødt til at droppe afhentning af bannerne. Jeg undskylder besværet og håber du får dem afsat til anden side. Jeg vender måske tilbage når jeg har tid igen og hører om du stadig har dem.
Mange hilsener 
Lasse
-----------------------------------------------

Intet problem Lasse, jeg sender dem bare til dig. 
Hvor skal de hen af.?

hilsen strecker

-----------------------------------------------

Hej igen
Det kunne have været godt at vide fra starten. Så havde jeg ikke behøvet en bil i fredags... Jeg vælger bare at stå over for nu. 
Mange hilsener 
Lasse 
---------------------------------------------


nu er det pludselig dårlig stil at jeg ikke tilbyder dig at sende varerne til at starte med, selvom du selv tilbød at afhente..???

du kører en dårlig stil Lasse, og det er ikke så svært at tyde.






Redigeret af strecker - 22-September-2014 kl. 08:59
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 09:06
Vi er enige om at være uenige.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 09:08
printet fra vores korrespondance siger vist det hele..Dead
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 09:20
Du må have misforstået lidt i printet. Jeg havde ikke senere fri fredag, men du meddelte du ville køre tidligere hjem end du havde meddelt mig. Derfor kunne jeg ikke nå det.
Sådan er det. Jeg vil ikke bruge mere tid på dette.
Go' dag
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 09:30
jeg skrev til dig at jeg ville smutte fra job kl 12.30  istedet for kl 13..
der efter ringer du til mig kl 12:09 fredag og forklarer at du tidligst vil kunne køre om en time, så du havde ikke mulighed for at nå vores oprindelige aftale alligevel, men at du vil overføre penge via mobilepay og afhente i denne uge..!!!

den plan ændrer du så også, og beslutter samtidig at sige nej til mit tilbud om at sende og annulere handlen helt..

lad nu vær med at lyve mere end højst nødvendigt.

men ja, nok om det..

nu kender folk din fremgangsmåde, og det er det denne tråd er til for.


Redigeret af strecker - 22-September-2014 kl. 09:35
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 12:00
Vedr. O'Riley;

Bød på min PS3 - et bud jeg accepterede. Fremsendte betalingsinfo og spurgte ind til leveringsadressen. Dagen efter ønskede køber bekræftelse på, at pakken ville blive sendt med track and trace, hvilket jeg bekræftede. Dagen efter igen sprang køber fra, fordi han i mellemtiden havde fundet et mere interessant tilbud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3334353637 66>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu