recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!

 Besvar Besvar Side  <1 4041424344 66>
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 21:04
Jeg vil godt lige tilføje at de indlæg jeg har slettet alene var fordi de ikke hørte hjemme i den pågældene tråd og derfor kan/skal tillægges anden tolkning end oprydning i en salgstråd.

Men uanfægtet dette syntes jeg i skal putte det ind på oplevelseskontoen også komme videre 😉

Redigeret af rhsin - 28-Maj-2015 kl. 21:45
Mvh

René
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Jeg vil godt lige tilføje at de indlæg jeg har slettet alene var fordi de ikke hørte hjemme i den pågældene tråd og derfor kan/skal tillægges anden tolkning en oprydning i end salgstråd.

Men uanfægtet dette syntes jeg i skal putte det ind på oplevelseskontoen også komme videre 😉

Ja, tak. Enig.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg har handlet med brugeren 'Ukke' og det var desværre ikke en god oplevelse. 

Handlen var en auktion på Squeezebox Touch og Squeezebox Radio der løb til mandag den 18/5-2015, kl. 23. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140268&KW=&PN=1&title=solgt

Da slutdatoen begyndte at nærme sig og buddene stadig ikke var så høje oplyste Ukke at varerene også var til salg andre steder, men han ville ikke opdatere tråden med bud fra andre steder. Jeg sad oppe den 18. maj kl. 23 og endte med at have det højeste bud. 

Næste morgen kunne 'Ukke' oplyse at sættet var gået til 1400 på Hol.dk, der er bare det galt at der ikke har været nogen SB touch eller SB Radio til salg på hol.dk, i den periode. Jeg har en pb til Ukke, for at give ham mulighed for at dokumentere sit salg på hol.dk. Han har ikke svaret, selvom han siden har været logget på recordere. Eneste lyd han har givet er at han har ændret trådens titel til 'solgt'

Kort sagt så tror jeg ikke på Ukke. Hvis han ikke ville sælge billigt, kunne han have tilføjet en mindstepris, så jeg og andre ikke spildte vores tid mandag aften kl. 23. Han har været bruger i 9 år og har over 1000 indlæg her på siden, så han burde vide bedre...

Fed historie. Sagen er bare, at du og jeg ikke har handlet.

Jeg har intet solgt til dig. Jeg har ikke modtaget penge fra dig. Jeg skylder dig ingenting. Min vare er solgt til en fast bruger på Hol.dk, hvor jeg også holder til. Han bød over dig, så du bør egentlig bebrejde dig selv for ikke at have budt højere i første omgang. Jeg kan godt forstå, du er skuffet og sur over ikke at have vundet budrunden, men din opførsel er yderst barnagtig, og i stedet for at drive en heksejagt her på Recordere og over privatbesked, bør du nok bruge tiden på at finde de Squeezebox-produkter, du er interesseret i. Det andet er spild af tid og er nærmest Børnetime-værdigt.

Jeg har som sagt handlet her i snart 10 år, og har ikke én eneste negativ omtale. At det så kommer fra dig - som jeg i øvrigt aldrig har indgået en handel med - kan jeg egentlig godt leve med. Jeg ved godt, hvem jeg vil handle med fremover. At det så muligvis ikke involverer dig fremover er bare...ja, pyt.

Desuden har admin/moderator slettet samtlige af dine heksejagts-indlæg mod mig i andre folks salgstråde. Så kan du selv lige tænke over det...


Fair nok at de 2 indlæg i en enkelt salgstråd er slettet. De hørte ikke til der.

Heskejagt er måske lige at overdrive. Jeg undrede mig over at du havde modtaget et bud på hol.dk, når jeg ikke kunne se at de havde været til salg. 

Jeg sendte én pb, hvor jeg bad om at dokumentere at varerne havde været til salg på hol.dk. Den svarede du ikke på. Du er i din gode ret til ikke at sælge hvis du mener prisen er for lav. 

Som du sikkert bemærkede i din salgstråd, var jeg ikke den eneste der undrede sig over auktionsforløbet.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2015 kl. 10:59
SoloDK: Bød ind på en B-shelf og vandt buddet. Han sendte mig hans addresse informationer, men da han skulle betale vendte han aldrig tilbage. Jeg skrev til ham et par gange, men fik aldrig et svar. Jeg tabte totalt tråden i køb/salg da han blot forsvandt efter at have højeste bud. Jeg ville nok overveje om jeg turde handle med ham i fremtiden.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2015 kl. 16:18
Købt Earthquake MiniMe-P12 af Vejrup, super handelsforløb og super produkt, endda med udbringning til min datter i Lyngby, så den senere kunne transporteres videre til Sønderborg
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 14:42
Jeg havde for nogle måneder siden glæden af at hente et lærred gratis hos fausing.
Det gik som planlagt og flink mand.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 16:30
Hej...

Afsluttede en handel med brugeren 6740. Købte en brugt Lenovo T620, som var pæn ved afhentning og faktisk klar til brug. God oplevelse og thumps up herfra.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 19:00
Købte en PS Vita af brugeren s0ad

Han var lyn hurtig til levering, og havde forsvarligt pakket alting en.  
Han svarer på emails og virker som en flink fyr. Desuden levede produktet 100% op til hans beskrivelse.

Han kan godt anbefales i fremtiden.



Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 16:52
Har for nylig købt et usb oscilloscope af brugeren Kejserjorn.

Det skete på forbilledlig vis :)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2015 kl. 13:24
Har sidste måned købt en Onkyo Receiver fra Kandersen uden nogen problemer. Thumbs Up
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2015 kl. 22:49
Listerne er sidst opdateret = 18.06.2015, kl.22:24.
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732
~ Cybersp@ce ~
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2015 kl. 13:41
Har lige købt en Cambridge Azur forstærker af 9els1 og alt gik som det skulle med god kommunikation hele vejen igennem og han hade flyttet rundt på sine højtalere for at jeg kunne komme til at høre den ved afhentning: +1 herfra
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4041424344 66>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu