recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!

 Besvar Besvar Side  <1 4344454647 66>
Forfatter
Besked
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 18:20
God handel med Fisk123 :)

God handel med PeterIvan :)




Redigeret af dimzen - 25-Oktober-2015 kl. 18:23
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 19:03
købte et mediacenter af tchris >link til tråden< alt er som beskrevet, super fin handel og tak for de tchris :-)
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 09:55
Afsluttet handel med reras84.
Købte en NUC af ham efter bud i vurderings tråd. 
God kommunikation. Alt var som beskrevet, ingen skader eller lign. Pakket fint sammen, og blev hentet på bopælen.   

God handel.


Redigeret af Wolff - 10-November-2015 kl. 09:55
Til top
diskodaddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2014
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diskodaddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2015 kl. 20:28
Fejlet handel med Stefthom...

Han bød på min bærbare, og kommunikationen gik som sådan fint, bortset fra den lille detalje at hans kammerat(som af uransaglige årsager var sat til at overføre beløbet til mig)åbenbart ikke havde adgang til sin Netbank. I først omgang bliver jeg stillet i udsigt at overførslen er sket mandag, men da jeg onsdag rykker for en bekræftelse af dette, er beskeden at hans kammerat havde haft problemer med at logge ind på sin netbank. Jeg giver da Stefthom til fredag kl 16:00 hvorefter jeg vil finde en ny køber, og får så idag besked fra ham om at kammeraten ikke havde modtaget sin nem-id idag som forventet, og derfor så han sig nødsaget til at springe fra. 

Kan være der er en fornuftig forklaring på hvorfor han ikke selv kunne overføre penge, jeg ved det desværre ikke, men super useriøst i mine øjne at man skal give skylden videre eller for den sags skyld blande en 3. part ind i en handel mellem 2 parter, og det gør desværre at jeg en anden gang ikke handler med denne bruger. 
Til top
diskodaddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2014
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diskodaddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2015 kl. 21:22
Afsluttet handel med Jacobtoft.

Han overtog den føromtalte bærbar og overførte penge med det samme, nemt og simpelt og ligetil, bestemt en bruger jeg kan anbefale at handle med :)
Til top
diskodaddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2014
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diskodaddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 18:21
Fin handel med JugglerQ, købte en Ipad Mini 2 af ham og afhentede her til aften. 

Kommunikation forløb uden problemer og alt var som beskrevet. 
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 19:35
fin handel med diskodaddy, alt som det skal være. Thumbs Up
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2015 kl. 12:26
Fin og hurtig handel med Treated.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2015 kl. 12:36
God, nem og hurtig handel med Hifi_andy. 10 tomler op herfra. :-) 

EDIT: Og fin handel med Bconrad, også 10 tomler op. :-) 


Redigeret af Jakabov - 11-December-2015 kl. 12:32
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2015 kl. 21:03
Har handlet med Samsung_M.
Alting forløb fuldstændigt perfekt. Han fik pengene, sendte pakken dagen efter. Super handel.


Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 00:54
Har købt et par bluray ( clone wars )med Frossenfisk  ( i november).Varen var ligesom den skulle være ,så det er jo altid godt :) 
Så god handel herfra.


Redigeret af Skodman - 12-December-2015 kl. 00:55
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 21:07
God handel med matlock. Hurtig reaktion og fair i sin beskrivelse.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4344454647 66>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu