recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!

 Besvar Besvar Side  <1234 66>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Jeg syntes du skal afklare med den gamle tråd. Jeg syntes det er et godt initiativ men mangler den gamle historik.
 
BS
+1Thumbs Up Jeg har over 100 handlers historik, og dem har jeg ikke noteret andre steder.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Jeg syntes du skal afklare med den gamle tråd. Jeg syntes det er et godt initiativ men mangler den gamle historik.
 
BS
+1Thumbs Up Jeg har over 100 handlers historik, og dem har jeg ikke noteret andre steder.
+1. Også over 100 handler, med næsten lige så mange forskellige.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 19:37
Jeg har handlet med +70 forskellige brugere herinde. Vil gerne have dem overført fra den gamle tråd
+ 70 positive handler!
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:18
KBH/Amager
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:32
Flemming og Kampus - vi kan vist godt blive enige om at de fleste har hørt om jer på den ene eller anden måde. I er jo nærmest fast inventar her på recodere-forummet. : )
 
Ang. den gamle salgstråd, så har den været væk i længere tid
og den var ikke blevet opdateret i meget længe.
Samt brugeren der oprettede den heller ikke viste yderligere interesse for den,
så syntes jeg ville starte på en frisk.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af Cybersp@ce Cybersp@ce skrev:

Flemming og Kampus - vi kan vist godt blive enige om at de fleste har hørt om jer på den ene eller anden måde. I er jo nærmest fast inventar her på recodere-forummet. : )
 
Og, så må vi kke være med? Eller hvad mener du?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:48
Nej Flemming - var slet ikke sådant ment.
Mente at i er så "berømte" at der vist ikke hersker nogen tvivl om at i er gode at handle med.
 
Husker at du selv skrev noget om i den gamle tråd at alle kendte dig,
så du derfor ikke ville opdaterer yderligere i den  : )
Har skam sat jer på listen.


Redigeret af Cybersp@ce - 18-Januar-2013 kl. 20:49
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:52
Hvis der skal være noget som helst seriøsitet i denne tråd SKAL den gamle historik med. Det kan da ikke passe at det kun er de berømte der skal med :-(
 
Jeg har ikke noget i klemme ang mængden af handler men syntes historikken ER tråden.
 
Tag da en snak med Lars/Hummelmose så du kan få historikken med og gør tråden til det den fortjener.
 
BS


Redigeret af Bschmidt - 18-Januar-2013 kl. 20:55
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Jeg syntes du skal afklare med den gamle tråd. Jeg syntes det er et godt initiativ men mangler den gamle historik.
 
BS
+1Thumbs Up Jeg har over 100 handlers historik, og dem har jeg ikke noteret andre steder.
+1. Også over 100 handler, med næsten lige så mange forskellige.
+ 1Tongue jeg har handlet med rigtigt mange - ingen dårlige handlere, som jeg har kendskab tilSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:55
Nå, så er jeg mere rolig. Nu skrev jeg det mest i den anden tråd, da der jo ikke blev opdateret. Så gad jeg bare ikke, at blive ved. Berømt er nok ikke det rette ord, nok nærmere berygtet.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:55

Ville være fint hvis jeg i det mindste kunne få navnene på den første liste.

Kan f.eks bedst huske at have lavet en del gode handler med Ibsen2.
Men brugte ikke selv meget den gamle liste,
da den var ret død i længe og at bladre ca. 200 sider igennem
for at tjekke tror jeg de færreste ville gå i gang med.
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:01

I første omgang har jeg kun mulighed for at få folk med der selv melder sig.

Ved ikke om den gamle liste er gået tabt eller bare ligger gemt et sted og kan aktiveres igen?


Redigeret af Cybersp@ce - 18-Januar-2013 kl. 21:04
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 66>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu