recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smart TV dongle Rikomagic MK802IIIS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smart TV dongle Rikomagic MK802IIIS

 Besvar Besvar Side  <1 23456 12>
Forfatter
Besked
reb00t Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2013
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reb00t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 22:07
Svelle, du skal ikke lode noget af. I mk802 iiis, sidder den tapet fast med alu tape inden i. på den ene del af coveret. Tag den af indersiden. og lad den ende hænge ud. Den ende der sidder fast på printet skal ikke røres
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 22:43
Det er jeg med på ;-)
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 06:40
Må jeg spørge hvor i har købt jeres Rikomagic MK802IIIS. Evt. et link til siden


---------------------

Thomas K
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 13:21
For mit vedkommende var det hos www.aliexpress.com
Til top
reb00t Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2013
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reb00t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 18:59
Jeg købte min ved www.mwazone.com ellers har www.proshop.dk den os.

http://www.proshop.dk/Mini-PC-Android-og-Raspberry-Pi/Rikomagic-MK802-IIIS-Android-4.1-2392344.html

Mwazone kan du ringe til, og han er os blevet forhandler i EU af usb til ethernet adapteren der er lavet til android med garanti for at den virker med android 3.2 og op efter. Med enheder der understøtter det. 
Til top
joso.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joso.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 13:52
Jeg har lige fået min ind af døren fra http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=771477

Levering fra dag til dag.

Er der nogen som har leget med Viaplay app'en? Min kører umiddelbart i virkelig lav bitrate. Er det pga dårligt wifi-signal, eller kører det bare så ringe pga. den tror det er til mobil?

Takker.
Til top
mortendiedrichsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2013
Sted: vejbæk
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortendiedrichsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 16:31
Jeg har set et par film fra viaplay uden nogle problemer. jeg vil dog lige bemærke at jeg har taget antennen ud at donglen, for at få bedre signal.
Jeg har ca. 10 meter hen til routeren.
Da jeg streamede film med antennen inde i donglen kunne det godt finde på at hakke i det.
Til top
reb00t Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2013
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reb00t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 00:01
Oprindeligt skrevet af mortendiedrichsen mortendiedrichsen skrev:

Jeg har set et par film fra viaplay uden nogle problemer. jeg vil dog lige bemærke at jeg har taget antennen ud at donglen, for at få bedre signal.
Jeg har ca. 10 meter hen til routeren.
Da jeg streamede film med antennen inde i donglen kunne det godt finde på at hakke i det.

Lige præcis :D Ud med den antenne. Den ryger lige fra hvad der svarer til en 2 -3 mbit forbindelse til max. Min trækker 28 mbit over wifi og er ca. 5 meter fra routeren, og en hd film kræver ca. 18.
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 17:33
Så fik jeg også min antenne listet udenfor, og jeg kan bekræfte et langt bedre wifi-signal. Ikke nogen problemer med streaming af mkv fra Nas til Rikomagic :-)
Til top
obdrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér obdrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 19:33
Jeg har ikke nogen ledig HDMI-indgang på mit TV men det har jeg på min Denon-forstærker som er forbundet til TVet og hvor alle mine andre indgange går igennem.
Vil jeg uden problemer kunne tilslutte Rikomagic til denne HDMI-port?

Jeg har et bluetooth Logitech diNovo Mini

tastatur, kan det bruges til Rikomagic?

Morten
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af obdrup obdrup skrev:

Jeg har ikke nogen ledig HDMI-indgang på mit TV men det har jeg på min Denon-forstærker som er forbundet til TVet og hvor alle mine andre indgange går igennem.
Vil jeg uden problemer kunne tilslutte Rikomagic til denne HDMI-port?



Ja, det kan du :)
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Plenty Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Februar-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plenty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 18:25
Super tråd der svare på en del af de spørgsmål jeg vil støde på i morgen når min Rikomagic MK802IIIS ankommer. Jeg er den glade ejer af en synology, som den gerne skal kører sammen med trådsløst. Så ud af kabinettet med antennen kan jeg se Wink
 
Men nu kommer spørgsmålet som ikke er svaret direkte på i denne tråd - Skal jeg bruge xbmc eller plex? Kan se plex koster 25,-, ik' en herregård, men er det et musthave til android?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu