recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Features på Denon BD 1713
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Features på Denon BD 1713

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Features på Denon BD 1713
    Sendt: 26-Januar-2013 kl. 19:44
Hej alle
 
jeg har i en længere periode haft en HTPC med de udfordringer sådan en bandit nu bringer.
EFtersom jeg nu har DVB-C tuner i TV (Panasonic P42ST50Y) har jeg kørt antenne kablet direkte i TV.
 
Dette gør at jeg reelt ikke har behov for min HTPC til andet end vise de film der ligger på min NAS.
Også have et sted hvor jeg kan afspille orginale BD-film.
 
Derfor havde jeg tænkt på at købe en billig afspiller men ser så, at en Denon (samme som min reciever AVR-1911) ser ud til, at kunne afspille materiale fra netværks placering.
http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/blu-ray/denon_dbt-1713ud_blu-ray-afspiller.htm
 
 
Nogen der har konkrete erfaringer eller?
På forhånd tak alle :-)
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2013 kl. 19:53
eller skal jeg bare købe noget "billigt" også en lille streaming boks ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu