recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediecenter med Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mediecenter med Netflix

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 09:27
Jeg har selv haft lidt problemer med LAG i lyder i 1080p, har ikke fundet problemet, men mit primær tv er 720p så har ikke fejlsøgt ret meget på det. . HAr dog læst om nogen der har haft samme problem. . Men den generelle holdning er at den sagtens kan streame 1080p .. .

Den er billig og nem, men har ikke en ligeså fed interface som f.esk XBMC :D men tilgengæld kræver det ikke teknik nørd at få det til at virke 
Mvh. Nikolai
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af skele2r skele2r skrev:

Jeg har lige købt en WD TV LIVE som backup da min HTPC med XBMC gik ned :D

Jeg er ganske tilfreds, ridser lige mine erfaringer op så kan du bruge dem hvis du kan

* Den er ikke skide hurtig, men ikke noget der er træls
* Den afspiller alt jeg smider efter den
* Streamer fra min PC via netværk
* Da jeg kun har sat "netword share" op så er der ikke cover flow, det kan man vist godt få til at virke, men så skal man sætte noget media center gøjl op jeg ikke gider rode med (når filmen først spiller er det jo ligemeget
* Har haft lidt problemer med hak i lyden ved 1080p, men det løses indtil videre ved at sætte den på 720p da mit tv ikke kører højere ( jeg har dog læst at den sagtens kan stream 1080p uden hak så jeg tror det er noget opsætning 
* Fjernbetjening mangler lys i knapperne
* Nem interface, konen kan finde ud af det
* IMO bedre end Apple tv da man ikke skal rode med jailbreak (selvom det er nemt nok)
* Undertekster virker fint i film både hardsub og som fil (dog skal de nogen gang justeres lidt)
* Dolby digital eller DTS sender den videre til reciever uden problemer

Det er lidt blandet men lige det jeg kan komme i tanke om, i det lange løb er jeg faktisk godt tilfreds pris og størelse taget i betragtning :D

 + det er plug and play, du behøver ikke nøde noget

Lige info
Du kan sagtens få covers osv du skal blot tilføje dine mapper til "Media libary" og WD liven skal have skrive og læse adgang til mappen.

Jeg har INGEN problemer med lyden har nogen gange oplevet lyden er underlig på mp4 filer 

Er også vildt glad for min WD live og sammen med min Logitech 1100 spiller det super.

DOG har jeg nogle problemer med den efter den sidste firmware men er i kontakt med deres support.

/Daniel
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu