recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp Win8 forskelligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp Win8 forskelligt

 Besvar Besvar Side  123 23>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp Win8 forskelligt
    Sendt: 30-Januar-2013 kl. 16:37

Jeg opdaterede lige til Windows 8 i går, og under den laaaange opsætning, er jeg kommet til, at trykke ja til adgangskode når den starter op. Jeg er eneste bruger, og har ikke brug for en adgangskode. Men nu kan jeg bare ikke, finde ud af, at få det slået fra.
Det er når, jeg starter min pc op, så kommer der et pausebillede, hvor der trykkes på, og så vil den have koden. Er der nogen som kan hjælpe?

Genbruger lige denne tråd. Jeg ville køre windows defender antivirus programmet i dag, Jeg har taget en fuld scanning. Programmet er, at mine blæsere kører hele tiden. Så lige nu har de kørt i 8½ time på fuld skrue. Hvad kan jeg gøre ved det? Det ender med, at det hele brænder sammen.Cry


Redigeret af flemming larsen - 01-Februar-2013 kl. 13:01
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 16:52
Step 1)
Login to your user (Admin) i.e. just start the Windows 8 with your username and password.
Step 2)
Open command prompt (shortcut “Windows key+R”) and type “netplwiz” without quotes. Or you can just open the Metro UI screen and start typing “netplwiz” it will give you the result under app search like this:
app result w
Step 3)
Click on that and other windows will open. In that window uncheck the box shown below:
unckech the use pass windows 8
On the next window enter your username and password.
enter ur password windows 8 That’s it now click OK and restart your computer to see the effect. Yup now you don’t need to enter the username and password each time when you logon the Windows 8.

Redigeret af JeTex - 30-Januar-2013 kl. 16:53
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 16:54
http://www.youtube.com/watch?v=L7VG7Prb51M
 
 


Redigeret af JeTex - 30-Januar-2013 kl. 16:56
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:




Step 1)
Login to your user (Admin) i.e. just start the Windows 8 with your username and password.
Step 2)
Open command prompt (shortcut “Windows key+R”) and type “netplwiz” without quotes. Or you can just open the Metro UI screen and start typing “netplwiz” it will give you the result under app search like this:
app result w
Step 3)
Click on that and other windows will open. In that window uncheck the box shown below:
unckech the use pass windows 8
On the next window enter your username and password.
enter ur password windows 8 That’s it now click OK and restart your computer to see the effect. Yup now you don’t need to enter the username and password each time when you logon the Windows 8.

Fedt. Det var lige det, jeg skulle bruge. Du er hermed min nye helt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:16
Bukker og skraber Big smile
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:



Bukker og skraber Big smile

Det er mig, som gør det.

Det er altså noget anderledes, end de tidligere udgaver. Det skal jeg lige vænne mig til.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:45
Har en arbejdskollega der brokker sig over win8, og hans brokkeri afholder mig fra et køb af win8.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:06
Jeg har kun hørt godt om det. Og min pc var begyndt, at blive lidt langsom, så jeg prøvede lige, for at se om det kunne hjælpe. Og nu udløber tilbuddet på de 229kr snart. Så nu skulle det være.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Har en arbejdskollega der brokker sig over win8, og hans brokkeri afholder mig fra et køb af win8.
Noget bestemt han brokker sig over?
Jeg er selv hoppet på Win8, og der er da en del ændringer man skal vænne sig til. Smile
Men det kommer efterhånden.
 
Der er jo sket lidt siden DOS 3.xx og CPM  LOL
 
Mvh JørgenT
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og nu udløber tilbuddet på de 229kr snart. Så nu skulle det være.


Jeg skyndte mig os at få anskaffet mig en version inden priserne stiger, 1050kr med fragt for en en win8 pro 64bit dansk ku jeg ikke sige nej til LOL

- sidder dog stadig med Win7, og laver først den egentlige opgradering når det på tide at formatere pc'en igen.. (har næsten lige formateret for 3-4 måneder siden, så gider ik skal igennem det ræs en gang til..)

Er dog allerede stærkt bekendt med Win8, da den gamle lige har købt ny bærbar med win8 på, og da det jo var mig der sku sætte den op, well.. you get the picture Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og nu udløber tilbuddet på de 229kr snart. Så nu skulle det være.


Jeg skyndte mig os at få anskaffet mig en version inden priserne stiger, 1050kr med fragt for en en win8 pro 64bit dansk ku jeg ikke sige nej til LOL

- sidder dog stadig med Win7, og laver først den egentlige opgradering når det på tide at formatere pc'en igen.. (har næsten lige formateret for 3-4 måneder siden, så gider ik skal igennem det ræs en gang til..)

Er dog allerede stærkt bekendt med Win8, da den gamle lige har købt ny bærbar med win8 på, og da det jo var mig der sku sætte den op, well.. you get the picture Wink


Hvorfor har du givet så meget. Jeg gav 229,- for en download, og 139kr for en cd som bliver eftersendt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 19:39
Mener til og med i morgen, der sælger Microsoft den som download til 229, som Flemming også skriver herover.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu