recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Base 3D  og bluray iso filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD Base 3D og bluray iso filer

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 08:10
Kan Zappiti player, som det er blevet sagt, selv scrape metadata og cover???
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:00
spørger lige dumt  .. hvad betyder - scrape metadata ?
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:09
Hente information om filmen og tilføje cover art...
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:29
mikkelfrost: Må lige være dig svar skyldigt da jeg endnu ikke har haft sat et keyboard til den og ikke kan finde ud af at bruge remoten til at surfe med

BaSsE: med den udgave af Zappiti Media Center der er ude lige nu så kan den ikke, men ved der skulle komme en ny i denne uge, så der må vi jo se hvad der sker, det er en af de ting der skuffer mig meget at det stadigvæk skal køres fra en pc, ikke fordi det er noget jeg kommer til at bruge, men bare det at de lancerer den som Zappiti Player og at man så ikke har integreret Media Center delen i den
Til top
Avenue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avenue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:37
Lyder ikke dårligt :)
 
Hvilken NAS og harddisk kører du med? Og der ikke problemer med lyd, undertekster etc.?
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:54
Ok, ja det sku ret skuffende... Håber det bliver fikset i den nye version så...
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Avenue Avenue skrev:

Lyder ikke dårligt :)
 
Hvilken NAS og harddisk kører du med? Og der ikke problemer med lyd, undertekster etc.?


Vi tager den lige fra starten af

Jeg har midlertidig monteret en S-ATA 250 GB WD Green Hdd i playeren for at lave speed tests

Har en Buffalo Linkstation Quad 4 GB Nas der kører i raid 5

HP Mediasmart Homeserver

har brugt denne Jellyfish sample 120 Mbps til test

Fra nas gemmen smb kan den ikke følge med uden at hakke, får kun lige ca 14 MB/s, men bruger jeg Upnp er der ingen problemer

Fra Homeserver er der ingen problemer, får 27 MB/s gemmen smb

Har også prøvet Avatar 3D iso fra nas, den har en bitrate på omkring 68,5 Mbps og det kører også fint gemmen smb

Det skal lige siges at jeg udelukkende bruger wired network

Wireless network er en joke, får 3,2 MB/s ved file transfer, så det kan ikke bruges til en skid


Har desvære ingen mulighed for at prøve HD lyd da min forstærker ikke understøtter dette

men den lider under samme problem som da andre BD Lite dtreamers, seamless branching BD giver et hop eller audio drop out når der skiftes m2ts fil

3D MKC MVC giver kun lyd, ingen billed

DVD audio virker pt ikke over coax eller spdif med virker over HDMI


Redigeret af Hackerjac - 04-Februar-2013 kl. 10:50
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:24
Så vidt jeg kunne læse mig frem til hos Avforums, så er der stadigvæk problem (audio dropouts) med DTS-HDMA på enkelte bd'er pga af høj bitrate, f.eks. Flight (2012) og Taken 2.

Redigeret af zeryus - 04-Februar-2013 kl. 11:24
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af mikkelfrost mikkelfrost skrev:

det lyder godt  :)  

lige et tillæk ?


kan man med den indbygget wep broser  fx se tv2 play  lige som man kan på en pc ?
og hvad med dr.dk ?




Har lige haft sat et keyboard til den, TV2 play har jeg ikke så kunne ikke teste det, men har forgæves forsøgt at afspille noget fra dr.dk uden held da det kræver mindst adobe flash 10 eller nyere
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 16:10

Larmer blæseren, den som sidder bag ud til?

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 16:34
nej, og den kører kun når der er isat en hdd
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 17:13
havde tænkt lidt på at smide en disk i, men hvis den kommer til at larme, så går ide'en lidt af det synes jeg. hvis der er en som har maskinen og smider en hdd i, så må i meget gerne svare, om der er støj fra blæseren :)
 
Ellers kan jeg lige så godt købe denne:
 
 
Dune TV 303D og så smide en ekstern disk i røven på den :) eller kan de ikke det samme de 2 player ?


Redigeret af ridderen - 04-Februar-2013 kl. 17:20
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu