recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 PROBLEM!!! Undertekster ude af sync på DVB-T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 PROBLEM!!! Undertekster ude af sync på DVB-T

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 PROBLEM!!! Undertekster ude af sync på DVB-T
    Sendt: 03-Februar-2013 kl. 21:27
Ser lige "The Blind Side" på TV2, og undertekster er helt vildt ude af sync. De kommer haltende flere sek efter, og det er meget irriterende.
 
Nogen der har samme problem via DVB-T? Eller er det min Triax 405 box. Jeg har kun problemet på TV2


Redigeret af Kampus - 05-Februar-2013 kl. 17:27
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 21:34
Er der virkelig ikke andre der har lagt mærke til det?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 23:47
Pas, ser kun TV2, når der er håndbold....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 11:01
Nu bruger jeg undertekstning til danske serier som Dicte, og naturligvis til engelsksprogede film. Og når teksterne ikke kommer i samme øjeblik som personerne taler, men 3-4 sek senere, så forvirrer det ret meget Confused
Til top
nicolaitoft Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicolaitoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 16:38
Hey,
Jeg har samme problem på DVB-T jeg modtager direkte i mit panasonic tv, jeg har lige tjekket i dag også, og lige nu er der venner og det er samme problem. Undertekster kommer ca 2-3 sek senere end lyden.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af nicolaitoft nicolaitoft skrev:

Hey,
Jeg har samme problem på DVB-T jeg modtager direkte i mit panasonic tv, jeg har lige tjekket i dag også, og lige nu er der venner og det er samme problem. Undertekster kommer ca 2-3 sek senere end lyden.
Tak for det, så er det ikke mit modtagerudstyr, men  TV2 DER HAR ET PROBLEM!!!
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 18:11
Det er ikke kun på antenne problemet er der, det er også på kabel. Særligt hvis man vil have undertekster på et dansk program/film, så er der forsinkelse på det. Det sker også en gang i mellem på udenlandske film, men ikke så tit. Og det er ligemeget, om man bruger tv alene eller via HD Samsung boksen. Smile

Redigeret af javilha - 05-Februar-2013 kl. 18:13
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 19:23

Ja så kan det da slet ikke være et distributør problem heller. Men et:

 TV2 PROBLEM MED UNDERTEKSTNING
Til top
nicolaitoft Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicolaitoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 21:36
Hey,
Vil blot lige følge op problemet, skrev en mail til Tv2 for at høre om de kendte til problemet.
jeg har modtaget dette fra dem.

Teracom, som ejer sendenettet, har haft en fejl, som berørte underteskterne.

Den defekte enhed blev skiftet i går, så fejlen burde ikke være der mere.

Så nu skulle det jo så virke igen. har dog ikke lige set efter om det er rettet.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 21:49
Det tror jeg faktisk det er. Så Dicte med undertekster, og her lagde jeg ikke mærke til nogen forsinkelse
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu