|
Ok tilbud fra Arctic Cool, OpenElec 199€ m.fragt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2013 kl. 20:58 |
Se her
http://openelec.tv/news/21-partners/82-arctic-announces-passive-cooled-systems-with-openelec-installed Advarsel! Betalingsløsningen er lang og krævende. Redigeret af kc1234 - 06-Februar-2013 kl. 00:12 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Jeg prøvede at google og fandt lidt om den i den udgave med BluRay drev:
Hilsen Carsten.
Tilføjelse:
Artic sælger den barebone på ebay.de med forsendelse kun til Tyskland.
Bud starter ved 119,95€ og den kan købes starks for 169,95€
Jeg kan se at barebone indtil nu har gået for mellem 119,95€ og 138€. Rettelse: Indføjet at det er barebones der sælges på ebay.de.
Redigeret af csell - 05-Februar-2013 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Den på Ebay er uden RAM og harddisk, den jeg linker til har 2GB RAM og 1TB harddisk.
Der står at det er bare bone, jeg ved ikke om der er andet der mangler. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
Hej. Vi er alle forskellige og har forskellige ønsker. Jeg ville personligt foretrække at købe en barebone og få den sendt til Denmark, hvis det er muligt. For så kunne jeg gøre den total lydløs ved at montere et SSD drev og selvfølgeligt noget ram. Og 4GB kan ikke koste meget mere end 2GB. Men den findes tilsyneladende i 2 forskellige versioner. den beskrevne og så som: ARCTIC MC001-BD - Media Center - Blu Ray Player - 500GB - 4GB RAM - Win7. Den sidste er i slutningen af 2012 blevet solgt af Arctic på ebay.de til mellem 219€ og 236€ Alt efter hvad man ønsker at bruge den til, vil det for mange være en bedre løsning. Ja, jeg ved at linux ikke kræver lige så kraftig CPU som Windows. Og Intel Atom D525 er efterhånden 3 år gammel, så det kan godt være at den kører meget bedre under Linux. Men så jeg tror flere her inde ville køre XBMC under Ubuntu og ikke OpenELEC. Jeg kan godt se den kan være interesant at kigge på, for dem der bare ønsker en færdig boks. Men er der nogle der ved noget, om der evt. skulle komme opdateringer? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 06-Februar-2013 kl. 07:41 |
|
![]() |
|
Der reklameres for den på openelec.tv, de skriver at de vil levere dedikerede builds til den.
Men du har ret, det er nok mest for dem som vil have en boks der bare virker. Nu har jeg ikke selv erfaring med de dyrere medie afspillere så som Popcorn Hour og Dune, jeg kender kun til WD TV Live og den var sgu lidt langsom i menuerne samt start på en fil. Btw. så koster en 1TB 2.5" ca 500 kr. Så hvis man kan bruge HD til noget andet, kan man bare installere openelec på en usb stick. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |