|
Samsung Galaxy SII - opdateret til 4.1.2 |
Besvar |
Forfatter | ||
khj4200
Bruger Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Februar-2013 kl. 13:05 |
|
Så er min mobil blevet opdateret via OTA :-)
|
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tillykke
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt at høre,, har lige selv været inde og kigge, men får beskeden ".... gives til brugere i den rækkefølge de anmoder om det...", men glæder mig :) Fungere det godt, er der noget nyt?
|
||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er efterhånden lææææænge siden jeg opdaterede min til 4.1.2. Du kan gøre det via KIES, det gjorde jeg, da jeg blevet træt af dén besked når jeg prøvede OTA.
|
||
len61
Guld medlem Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har du et buildNr. evt kerneversion ?
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
khj4200
Bruger Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Build-nummer:
JZO54K.I9100XWLSD Kerneversion: 3.0.31-889555 SMP PREEMPT Thu Jan 31 14:48:54 KST 2013 Jeg har dog fået et mindre problem med at den bliver ved med at hente den samme email.
|
||
len61
Guld medlem Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak for respons !
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
Bothgaard
Ny bruger Oprettet: 05-Januar-2013 Sted: Horsens, Danmar Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en Samsung Galaxy S2 og kan ikke opdatere til 4.1.2 har pt 4.0.4, kan I hjælpe mig
|
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes batteri tiden er blevet endnu dårligere ved opdatering til 4.1.2. Men ok, har haft den siden den kom på markedet i DK, dog kunne jeg sagtens med mit forbrug få den til at række en dags tid. Det kan jeg ikke længere.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også haft min siden den kom på markedet i DK og min holder fint strøm i ca 1½ dag, ved almindeligt brug. Dvs. fra morgen på dag 1, til aften dagen efter. Dog har jeg installeret Advanced Task Killer, muligvis hjælper dette program med at forøge batterilevetiden. Derudover kan det nogen gange hjælpe at nulstille telefonen helt, herunder slette alt indhold på kort, intern hukommelse osv. |
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kunne være jeg skulle prøve lave en komplet factory reset af den og installere programmer forfra. Prøvede lige sætte % måleren på ved batteriet, har måske lavet 5-10 træk i wordfeud og så ellers lige skrevet de beskeder herinde. På lige under en time, har den mistet 16% strøm, hvilket er helt i hampen. Før opdateringen, rakte den den også over en dag og kunne godt have 20-30% tilbage, men sætter den jo altid til ved sengetid.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det med batteriproblemer kan jeg godt snakke med om. Synes også, at det er blevet ringere efter opgraderingen til 4.1.2. Nu bruger jeg ikke telefonen særligt meget, så jeg har (uden meget besvær ) kunnet lave et par tests.
Telefonen idler i gennemsnit ca. 11% strøm væk i løbet af et døgn. Det er såmænd fint nok, men jeg bed mærke i, at når batteriet når ned til omkring 60%, så går det pludseligt meget stærkt og der kan sagtens ryge knap 20% i løbet af et par timer. Så retter den op igen til det forrige niveau (ca. 11% per døgn). Jeg kan så ikke sige, om det er Jelly Bean opgraderingen eller måske et defekt batteri. Synes bare ikke, at jeg kan genkende det strømforbrugsmønster. Har for øvrigt overvejet at købe Samsungs 2000mA batteri. Det skulle jo ikke gøre telefonen særligt meget tykkere eller tungere. Skulle måske for god ordens skyld lige tilføje, at telefonen blev nulstillet efter opgraderingen og at jeg kører med så mange strømbesparende indstillinger som muligt; f.eks. er Bluetooth og GPS slået fra og skærmen står til auto og slår fra efter 30 sekunders inaktivitet. Redigeret af azrael - 09-Marts-2013 kl. 12:03 |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |