recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DSPeaker Anti-Mode 8033c eller SVS AS-EQ1?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DSPeaker Anti-Mode 8033c eller SVS AS-EQ1?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DSPeaker Anti-Mode 8033c eller SVS AS-EQ1?
    Sendt: 08-Februar-2013 kl. 22:48
DSPeaker Anti-Mode 8033c eller SVS AS-EQ1?

Jeg har prøvet at google disse to, men kan ikke helt finde ud af præcis hvad forskellen er? Jeg ved SVS'en ikke sælges mere. Er der nogen der kan forklare forskellen? Jeg tænker til brug med enten en eller to subwoofere?

Redigeret af Schulz - 09-Februar-2013 kl. 00:39
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 23:05
din integra burde kune laver sub EQ som svs og dsp ,  så hvis du spørge da du overvejer at købe sub eq skal du først tjekke muligheder i din reciver  ...

Redigeret af sani - 08-Februar-2013 kl. 23:05
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 00:26
Min receiver er (desværre kun) med Audyssey MultiEQ XT. Det er først modellen efter der har MultiEQ XT 32 som har den samme sub eq som SVS AS-EQ1.

Jeg er nået så langt som at AM behandler flere subwoofere som om der var en, men man kan lave målinger flere steder. SVS kan eq'e 2 sub's, men vist kun måle i en position (sweet spot)? Men jeg er stadig ikke helt med og er ikke sikker på hvad der er at foretrække i forhold til 1 sub og i forhold til 2 sub's?  

Redigeret af Schulz - 09-Februar-2013 kl. 00:45
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu