|
DSPeaker Anti-Mode 8033c eller SVS AS-EQ1? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2013 kl. 22:48 |
DSPeaker Anti-Mode 8033c eller SVS AS-EQ1?
Jeg har prøvet at google disse to, men kan ikke helt finde ud af præcis hvad forskellen er? Jeg ved SVS'en ikke sælges mere. Er der nogen der kan forklare forskellen? Jeg tænker til brug med enten en eller to subwoofere? Redigeret af Schulz - 09-Februar-2013 kl. 00:39 |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
din integra burde kune laver sub EQ som svs og dsp , så hvis du spørge da du overvejer at købe sub eq skal du først tjekke muligheder i din reciver ...
Redigeret af sani - 08-Februar-2013 kl. 23:05 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min receiver er (desværre kun) med Audyssey MultiEQ XT. Det er først modellen efter der har MultiEQ XT 32 som har den samme sub eq som SVS AS-EQ1.
Jeg er nået så langt som at AM behandler flere subwoofere som om der var en, men man kan lave målinger flere steder. SVS kan eq'e 2 sub's, men vist kun måle i en position (sweet spot)? Men jeg er stadig ikke helt med og er ikke sikker på hvad der er at foretrække i forhold til 1 sub og i forhold til 2 sub's? Redigeret af Schulz - 09-Februar-2013 kl. 00:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |