recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugeranmeldelse af Waoo TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugeranmeldelse af Waoo TV

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugeranmeldelse af Waoo TV
    Sendt: 16-Februar-2013 kl. 17:20
Her kan du stille spørgsmål omkring 

Brugeranmeldelse af Waoo TV

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
duppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 18:20
har lige et hurtigt spørgsmål - blev noget imponeret over specielt tv uden box delen, som er det der har stoppet mig tidligere. Er alle kanalerne der på de øvrige tv+ (altså også hd-kanalerne?)
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 18:45
Ja, der er også HD kanaler tilgængelig på fjernsyn forbundet via TV uden boks :) og kvaliteten er fantastisk
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 18:49
Har pt. 60 kanaler på det andet tv så går ud fra at det er alle kanalerne (eksklusiv Frit Valg kanalerne) der kan ses af de øvrige tv :)
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 19:09
Er jeg den eneste der ikke kan køre Dolby Digital gennem HDMI kablet. På boksen.
Kunne på den gamle montorola boks. Men ikke med Air taies
Mvh.
Til top
duppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 19:12
Det lyder rigtig interessant, vi har pt. Yousee, men vores antenneforening skifter til stofanet, og jeg synes de er dyre ift. kanaludbuddet. Pt. giver vi ca 5000,-/år ved yousee, men har så rigtig mange gode kanaler. Og har før fravalgt waoo (og parabolløsningerne) pg.a. vi har 4 fjernsyn i husstanden
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 19:15
Power, har desværre ikke testet Dolby Digital da jeg har hdmi sat direkte i tv'et. Kan være andre kan være behjælpelig her?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 23:58
Vi har også waoo tv og er godt tilfreds med det, vi har dog tv3, 3+ og 3puls inkluderet i vores abonnement, da det er igennem forening og prisen er lidt anderledes. 

Dog har jeg efter sidste opdatering af vores AirTies boks med harddisk, ikke haft adgang til epg på nogle kanaler. Selvom jeg har prøvet genstarte den, så skal lige have fat i dem på mandag. Vi har waoo igennem Verdo. 

Har heller ikke indtil videre oplevet nogle udfald eller noget og kvaliteten er super god. 

Ang. det med tage webtv med ud af huset, kan det godt lade sig gøre hvis du sætter en vpn op på en af dine computere som står i hjemmet og du logger på via den.

Vi har valgt ikke at trække coax kabel rundt til andre rum, så vi kører rent webtv i 3 værelser og kvaliteten af kanalerne der er også helt i top også den del bliver udvidet med flere kanaler ind i mellem. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
gut guy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2006
Sted: Farsø
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gut guy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 07:35
vi har også været super glade, men har haft lidt problemer med regninger som ikke helt passede, beløb som blev hævet men ikke kunne få en fraktura eller forklaring på

Redigeret af gut guy - 17-Februar-2013 kl. 19:51
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 12:23
Der er stor forskel på de enkelte fiberselskabers support .
Har selv "Energimidt" og har altid været rigtig godt tilfreds med deres service .
Men går man ind på Waoos facebook side , kan man se at enkelte af fiberselskabernes support får nogle sure opstød med på vejen .
Vi har haft fiber i huset siden 2006 , og er meget glade for denne løsning .
Til top
minii Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Februar-2011
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minii Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 12:26
Rigtig fed artikel, og test i har fået lavet. Er selv Waoo kunde, og har været det i nogle år, igennem SEAS NVE. Dog bliver jeg lidt trist, når jeg ser det dér med Coax delen. Har selv et PacketFront modem, som ikke understøtter/har Coax udgang, så er tvunget til at have bokse rundt omkring el. køre gennem media centeret.

Er der nogen ulemper ved den boks i bruger? Her tænker jeg porte som er låste, som ej kan åbnes og stabilitet.

Fungerer jeres modem som router samtidig ? Det gør min nemlig ikke, så skal have en router ved siden af (Hvilket også er helt fint).

Har savnet en løsning med alt i én. Evt. et Smart TV med IP understøttelse el. Apple TV med IP understøttelse, så Netflix, HBO og alle ens egne film (MKV) var samlet ét sted.

Samtidig ville det være genialt, hvis man med ens Iphone/Ipad kunne skifte kanal gennem fx. Yousee's tvguide, så man bladrede på telefonen, og ikke fjernsynet

Hvilket setup ville være i ultimative ?


Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af power power skrev:

Er jeg den eneste der ikke kan køre Dolby Digital gennem HDMI kablet. På boksen.
Kunne på den gamle montorola boks. Men ikke med Air taies
Mvh.
 
Nej der er ikke Dolby Digital lyd over Hdmi noget jeg opdagede da jeg gik fra Tilgin Tvboksen som har  , Du skal tilslutte et lysleder kabel til din forstæker så er der 2,0 5,1 Dolby lyd .
Det skal være en Hd kanal for at få 5,1 lyd .  Dog er det skuffende at Dr 1 Dr 3 ( Før DrHD ) ikke endnu Har Dolby 5,1 lyd ? vi må håbe det snart kommer  . Her er Boxer med 5,1 Lyd .
Der er lige kommet 5,1 Lyd på Tv-2 Hd men kun på Airties Boksen men ikke på på vores Tilgin ? .
 
Følgende Hd kanaler har 5,1 2,0  Lyd 
 Tv-2  Tv2 Film Tnt Svt 1 2 Rtl Discovery Showcase Animal Planet Tv3 Sport Eurosport 1
 
 
 
Vi har i vores hustand været med på Fiber og Fiber tv lige fra starten af og er meget tilfreds med det .
Vi savner dog mugligheden for DVB-C her i Horsens ( Nrgi Syd ) Men det skulle hvis være på vej inden længe ( Følger Facebook hvor jeg har været meget aktiv ang dette evne )
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu