recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iMessage på iPhone og iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iMessage på iPhone og iPad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iMessage på iPhone og iPad
    Sendt: 17-Februar-2013 kl. 19:29
Hej

Jeg har iPhone og iPad. Der bliver brugt samme Apple id på begge enheder. Hvordan sidder jeg enhederne op til at jeg ikke modtager beskeder på både iPhone og iPad?

Jeg vil gerne kunne sende og modtage fra begge dele men beskeder sendt fra min iPhone skal jeg ikke kunne se/modtage på min iPad og omvendt.

Kan det lade sig gøre?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 20:45
så skal du f.eks. inde under indstillinger og beskeder, finde "send og modtag", der inde ku du nøjes med at sætte din telefon op til kun at kunne sende og modtage via dit nr, og ipad'en via mailen..
Det gør du stadig kan benytte imessage på begge enheder, at du i realiteten (og nu skriver jeg sådan fordi jeg ik selv har testet det) burde ku sende beskeder imellem de 2 enheder, og stadig benytte imessage på enhederne hver for sig. og har folk skrevet begge dele ned på deres telefon, skal du bare huske at informere dem om din lille opsætning på denne måde, ellers kan de skrive til dig forgæves.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu