recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector HD aften hos TDC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector HD aften hos TDC

 Besvar Besvar Side  <1 161718
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2006 kl. 20:10

Oprindeligt skrevet af TDC TDC skrev:

Nu håber TDC Kabel TV på, at det bliver muligt at levere Selector HD-bokse inden den 9. juni, hvor VM starter

Uhadada, jeg krydser fingre, men det lyder da ikke godt.

Til top
Ayla Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 298
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2006 kl. 17:22
Ok, here goes:

Eneste HD der er garanteret pt. er VM 2006.

Hele salgsargumentet for den nye Selector HD er... tada!: HDTV (herunder VM).

Nu håber/regner TDC måske med at Selector'en vil være der inden VM.

Hvis den bliver udskudt til efter VM f.eks. så kan jeg ikke helt se pointen i at købe den længere. (Man får en HDMI udgang, ok, men med SDTV materiale).

PS: Jeg ved ikke helt med det, der bliver skrevet om, at vi skal takke TDC, uden dem havde vi intet HD osv. osv. Normalt takker jeg ikke virksomheder der tager dyre priser for produkter der er halvfærdige og Måske kan det vi alle håber på. Jeg plejer heller ikke at takke i Brugsen for at de vil sælge mig de nye Cola Light Lime produkter el. lign. Jeg forventer de er der som en naturlig del af udviklingen. Vi er forbrugere der betaler for varene.

PPS: Ligemeget hvad jeg skriver ovenover, så skal jeg have en Selector alligevel, kan jo ikke lade være (ved ikke hvad der er galt med mig ).


Redigeret af Ayla - 30-Maj-2006 kl. 17:22
/Martin
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 161718
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu