recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vivibright projektor. Defekt eller ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vivibright projektor. Defekt eller ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim Larsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vivibright projektor. Defekt eller ?
    Sendt: 22-Marts-2013 kl. 09:45
Hej

Jeg har fået fat i en brugt Vivibright projektor. Så vidt jeg kan vurdere er der tale om model : Vivibright HD 510 

Dette er den eneste info jeg har kunne finde på den: http://www.tradeindia.com/fp1067846/ViviBright-Most-Valuable-120W-LED-Projector-With-HDMI-USB-All-In-One-For-Home.html : 

Nu er spørgsmålet så :

Når jeg sætter strøm til den, kan jeg høre at blæseren spinner op, men slukker igen efter ca 10 sek. Der kommer ikke noget billed på og selv om jeg trykker på diverse knapper sker der intet.

Jeg har sat vga kabel på - stadigvæk uden resultat !

Umiddelbart er det mest indlysende at den led kilde som skulle give lys er gået sig en tur, men kan det være mig som fejlbetjener den ?

Kim

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu