recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Endnu en Crown CTS 8200 - Nytårsudsalg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Endnu en Crown CTS 8200 - Nytårsudsalg

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Endnu en Crown CTS 8200 - Nytårsudsalg
    Sendt: 11-Februar-2014 kl. 19:08
Så blev den sidste også solgt.

Jeg takker for opmærksomheden
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 17:48
Kan stadig erhverves;-)
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2014 kl. 10:12
Min kommer til at stå i et teknikrum, så støjen er ikke et problem for mig. Men hvis du presser den lidt kører blæserne meget. Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sammenligne det med, for jeg kan ikke huske hvor meget en ps3 fat larmer. Men hvis ikke du sidder klods op af den, syntes jeg ikke den er så gal igen. Min er pakket ned lige nu, så kan ikke lige måle hvor meget den egentlig larmer.
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2014 kl. 09:03
Tak :-)

hvordan er dine oplevelser med blæserstøjen?
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 21:09
Du tager et rca kabel og klipper det over og sætter kabelenderne i de phoenix connectorer der følger med. Der er 3 ben en plus, minus og skærm. Hvis ikke du bruger et ballanceret signal skal minus og skærm lusus sammen i stikket.


Edit. Her er et billede af et kabel.


Redigeret af Zuppe - 27-Januar-2014 kl. 21:13
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 20:34
Du siger den larmer men kan du måske definere det lidt bedre? Snakker vi ps3 fat med max blæs?

Jeg har bio i stuen men ser som regel film med noget volumen så spørgsmålet er hvor meget den larmer :-)

Hvordan sætter man den til et almindeligt setup? Syntes indgangene ser lidt specielle ud?
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 20:24
Det er jeg, den fungerer bare, den trækker mine DIY højttalere uden problemer. Så det passer utrolig godt med de 8 udgange.
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2014 kl. 19:56
Ja egentlig. Det er meget forstærker for pengene.

Sikkert pga blæserne, der gør at den ikke er optimal i et stuesetup.

Håber at du er glad for din.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 18:10
Utroligt du ikke har fået solgt den sidste endnu. Det var mig der købte en af dig da du havde 2 tilbage.
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 15:53
Op igen
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 00:06
Den sidste er stadig til salg..
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 10:26
Kan nu erhverves for 4500,-

Det er under en femtedel af nyprisen vedlydrommet.dk. Her koster den 25562,- fra ny.

Standen er helt som ny.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu