recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Philips bare et skod-tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Philips bare et skod-tv?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Philips bare et skod-tv?
    Sendt: 24-Juni-2013 kl. 21:06
I kan jo læse den nye test på Flatpanels, hvor det får gode ord med på vejen.
      carsten
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 18:14
Ja ja, hentyder ikke bare til det med Eisa det giver jeg personligt heller ikke en skid for. Mere det at der bliver skrevet bevidst destruktive, og ikke svaret på trådstarters spørgsmål. Mener nu som sådan at Philips tv gør det ligesom konkurrenterne, og nok hverken værre eller bedre. Hader man ambilight, ja så slukker man det bare. Ligesom alt muligt andet kræver de indstilling da standard billedet er ringe, dette er Philips ikke ene om. Undskyld sidespor
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 17:41
EISA award er og bliver aldrig et kvalitetsstempel . Branchen bruger det agressivt i markedsføringen - og mange går i fælden i den tro at de har købt en decideret testvinder .
Er man til ultimativ billedkvalitet har man i årevis gået udenom Philips bla pga deres direkte detruktive måde at anvende ambilight på ( m skiftende farver og forkert farvetemperatur) . Men også pga deres skævvridning af billedet via forkert hvidbalance osv .
På de seneste topmodeller skulle dette være ændret markant, og man skulle kunne kallibrere sig frem til et absolut godkendt resultat . Jeg kender desværre intet til nævnte model , og udtaler mig i det hele taget kun udfra hvad jeg har læst på repekterede testsites som AVforums, HDTVtest og Flatpanels .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 15:45
Syntes virkelig det er håbløst det indlæg Lennon kommer med i denne tråd. Ikke brugbar information omkring problemet som spørger oplever. Tilsyneladende er det ikke selve billedet eller kvaliteten på det som er problem. Derimod noget teknisk som netforbindelse, som jeg læser det. Dog klart med overskriftens titel ikke underligt at den bringer Philips hadere på banen.
Ville være bedre at folk med ordentlig info, bød ind. Beklager overfor trådstarter at dette indlæg heller ikke hjælper teknisk, syntes bare disse tråde er med til at spolere mere da der altid kommer hate kommentare, fremfor teknisk hjælp
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af eske eske skrev:

Oprindeligt skrevet af nhj4 nhj4 skrev:

hej der!


er du utilfreds med dit tv og ikke kan få det byttet så klag her og se om de kan hjælper dig i din sag.


Hej jeg går ud fra at du har været inde på Trustpilot og læse min anmeldelse.  nej

pas på at direktøren på Philips ikke læser dette her LOL
Jeg vil hvis det bliver ombyttet sælge det og købe et helt andet TV. eventuelt et Panasonic.
 

mvh.René


Redigeret af nhj4 - 24-Juni-2013 kl. 15:44
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Tce Tce skrev:



Jeg har desværre ikke kunnet finde din anmeldelse på Trustpilot.
 
/Thomas


Hej Thomas
Gå ind på Trustpilot og skriv Philips i søgelinien og vælg Philips.dk
scroll ned til anmeldelse nr. 8 det er mig.

mvh.René
Til top
Tce Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 15:16
Jeg har desværre ikke kunnet finde din anmeldelse på Trustpilot.
 
/Thomas
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af nhj4 nhj4 skrev:

hej der!


er du utilfreds med dit tv og ikke kan få det byttet så klag her og se om de kan hjælper dig i din sag.

Hej jeg går ud fra at du har været inde på Trustpilot og læse min anmeldelse.
Jeg skal ind for at opdater min anmeldelse igen, da jeg nu har fået fat i den øverste salgsdirektør i Philips Danmark/Norden, som var meget forstående og ville kikke på min sag, han spurgte om jeg stadig ville være kunde hvis han fik mit Tv ombyttet og dette svarede jeg så ja til, men det er ikke hele sandheden.
Jeg vil hvis det bliver ombyttet sælge det og købe et helt andet TV. eventuelt et Panasonic.

mvh.René
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 15:01

hej der!

er du utilfreds med dit tv og ikke kan få det byttet så klag her og se om de kan hjælper dig i din sag.
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
Tce Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 11:47
Lige en update: Jeg slog lydbjælen fra og det hjalp ikke en dyt!
 
/Thomas
Til top
Tce Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 11:53
Hej René
Tak for dit tip med at slå lydbjælke fra :-)
Jeg tjekker Trustpilot.
 
/Thomas
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 11:52
Jeg glemte at fortælle dig ,at du kan gå ind på Trustpilot og søge på philips der kan du læse min anmeldelse hvor jeg går mere. i detaljer.
mvh.rene
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu