|
S: Sony RHT-G950 Theatre Stand System |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BRB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Ishøj Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2013 kl. 08:58 |
Som skrevet ønsker jeg at sælge mit Sony møbel.
![]() Få 470 W digital lyd, der fylder hele rummet, gemt i et elegant, hjørnetilpasset TV-stativ. Et komplet 5.1-kanals system med indbyggede højttalere, der giver dynamisk surroundlyd uden kabelrod. Til TV-apparater mellem 32" og 46 Fin stand. Generelt Produkttype: Hjemmebiografsystem Bredde: 111.5 cm Dybde: 40 cm Højde: 50 cm Vægt: 49 kg Lydsystem Lydudgangsmodus: Surround Sound Dekodere: Dolby Pro Logic II, Dolby Digital, DTS-decorder Funktioner: AV-modtager Digital Sound Processor (DSP): Ja Antal forhåndsindstillede DSP'er: 13 Surround-system klasse: 5.1 kanaler Udgangseffekt/i alt: 470 Watt Forstærkerudgangsdetaljer: 70 Watt - 6 Ohm - ved 1 kHz -THD 10% - 4 kanal(er) ( surround ) 120 Watt - 3 Ohm - ved 100 Hz -THD 10% - 1 kanal(er) ( subwoofer ) 70 Watt - 3 Ohm - ved 1 kHz -THD 10% - 1 kanal(er) ( center ) Signal Processing Features HDMI Switching: Ja HDMI Pass-Through: Op til 1080p Forbindelser Digital coaxial indgang: Ja Digital optisk indgang: Ja Højttalersystem Højttaler(e): 2 x hovedkanalhøjttaler - indbygget - 70 Watt - 6 Ohm, 2 - indbygget - 70 Watt - 6 Ohm, 1 x højttaler for midterkanal - indbygget - 70 Watt - 3 Ohm, 1 x subwoofer - indbygget - 120 Watt Radiosystem Type: Radiotuner - AM/FM - digital radiotuner Antal forhåndsindstillede stationer: 30 forudindstillede stationer Understøttede RDS-funktioner: PS Ekstra egenskaber: Navngivning af station Fjernbetjening Type: Fjernstyring - infrarød Tilslutninger Forbindelsestype: 3 x HDMI-indgang ( 19-pin HDMI, type A ) - bagside, 1 x HDMI-udgang ( 19-pin HDMI, type A ) - bagside, 3 x SPDIF-indgang ( TOS-tilslutning ) - bagside, 1 x SPDIF-indgang ( RCA-phono ) - bagside, 1 x lydindgang ( RCA-phono x 2 ) - bagside, 1 x Digital Media Port - bagside Effekt Strømenhed: Strømforsyning - intern Strømforbrug ved drift: 110 Watt Strømforbrug stand-by: 0.3 Watt Bud start 2000,- Selvhenter i Ishøj BRB
Redigeret af BRB - 24-April-2013 kl. 09:01 |
|
![]() |
|
BRB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Ishøj Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
1000 så henter jeg gerne i aften? eller når det passer. Kender den ikke men så kan jeg forhåbentlig også presse et sony tv udaf damen oveni så det matcher.
|
|
![]() |
|
Nej tak. Gav 6.300 for den. Kvittering haves btw.
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
desværre kender ikke system bare lyst til at prøve noget nyt istedet for det VM ACOUSTICS S3 jeg har. Interesse i det evt. bud på 1000 plus det? Ingen fejl mangler / ridser.
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hi-fi-mobelhylde/vm-acoustics/vm-acoustics_s3_rack_sort.htm Redigeret af peterhansen1982 - 01-Maj-2013 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
Og er det korrekt antaget ifølge google at det er en 2009 model?
|
|
![]() |
|
Heller ikke. Har købt andet, så har ikke brug for flere :-)
Kan kun sige det står flot til et Sony TV og dejligt nemt at styre via HDMI
|
|
![]() |
|
ok melder pas
|
|
![]() |
|
Det er købt d. 31 maj 2009 så det skulle jeg mene. Kan ikke se hvor det skulle stå henne.
|
|
![]() |
|
Holder mig på sidelinjen skulle du ombestemme dig, damen syns sjovt nok det er smart? Måske tror hun hun kan få 7.1 sættet ned. Kvinder
|
|
![]() |
|
http://www.dba.dk/soeg/?soeg=Sony+rht
|
|
![]() |
|
Solgt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |