recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vu+ Ultimo uden kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vu+ Ultimo uden kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Beach Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vu+ Ultimo uden kanaler
    Sendt: 02-Maj-2013 kl. 20:03
Hej med jer

Har endelig fået min Vu+ Ultimo. Der er fra fabrik (forhandler?) indsat 3 C/T tunere -> RT-Shop

Jeg kan bare ikke få den til at finde bare én kanal. Har forsøgt både med antenne i sommerhuset og med kabel (YouSee) hjemme. Er lige nu i sommerhuset og har taget et par billeder af tuner-opsætningen i håb om at nogle kan finde fejlen eller guide mig på vej.

Jeg startede med det image der var på maskinen da den kom med posten, men den fandt ikke nogle kanaler. Så kastede jeg Black Hole image på dyret for at se om det ville hjælpe. Men stadig intet nyt under himlen:-(

Jeg tvivler kraftigt på at det er antennesignalet i hytten der ikke er kraftigt nok. Hvis jeg sætter en alm. dødelig Sagem Boxer boks til antennen, viser den helt uden forstyrrelser eller dropouts de kanaler jeg skal kunne se. Forøvrigt bor jeg kun 6,4Km fra Hove-senderen som jeg kan se visuelt.

Jeg har vedlagt et par billeder som måske kan hjælpe til at se hvad jeg gør for at finde noget i luften..


Jeg har til at starte med bare sat antennestikket i tuner A bag på maskinen->


Derefter indstiller jeg tuner sådan her->


Jeg starter så søgningen->


1 procent gennemført->


100 procent gennemført->


...Men igen igen er der ikke fundet noget på vejen->


Håber virkelig der er en sjæl ude i det ganske danske land der ved hvad jeg skal gøre og vil dele den viden med mig:-)

På forhånd tak for hjælpen

Vh. Allan
//Beach
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu