recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - denver mpge4 - c boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

denver mpge4 - c boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sanni Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2013
Sted: Brønderslev
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sanni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: denver mpge4 - c boks
    Sendt: 05-Maj-2013 kl. 10:23
Hej allesammen.
Jeg håber I kan hjælpe mig med et problem. Jeg har købt en Denver boks til min mor, da hun har et gammelt tv, som ikke kan modtage HD kanaler.
Boksen en Denver mpge4.c boks til kabel tv.
Denne er også helt  fint og den fungere skam fint, jeg kan loade kanaler ind og m,m, ; 
MEN
Når så maskinen har været slukket eller fjernsynet har været slukket, så er der ingen kanaler på boksen igen?.Cry
Er der nogen der ved hvorfor ??,Shocked
jeg kan oprette fav liste og alt det andet, men alle kanaler forsvinder hver gang der har været slukket?

Håber nogen har en forklaring på dette.
Mvh
Sanni
Mvh
Sanni
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 10:52
Den skal vel bare altid have 230V?,
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 10:57
En bytter?
Til top
Sanni Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2013
Sted: Brønderslev
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sanni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 11:30
det har denSmile ellers virker den jo ikke velTongue

Det er hvirdan man låser kanalerne fast, så de ikke forsvinder når boksen går i dvale eller bliver slukket :-)))

Mvh
Sanni
Til top
Sanni Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2013
Sted: Brønderslev
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sanni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 11:30
tror du det ?
Mvh
Sanni
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 11:38
Hvis boxen ikke låser kanalerne efter en fuld søgning, må den være defekt. Derfor en bytter!
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 13:09
Ja, det lyder som en bytter, eller du kan vælge ikke at slukke!
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 14:40
Hvad er model/type nummer?
Der findes måske en software opdatering til den?

Mvh JørgenT
Til top
Rollen75 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rollen75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 19:38
Har næsten samme problem med min Denver 122 ci.
Den slukker lige pludselig og når man så starten den op igen, har den mistet alle indstillinger og så er det forfra.
Den kører med nyeste firmware.
Skal ha' den byttet eller returneret,

Mvh.
Rollen75
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 19:47
Hvis I kan bytte, så prøv med en Clint i stedet.
Jeg har det selv sådan at hvis jeg har købt noget, som ikke virker, så vil jeg hellere prøve et andet mærke.

Venlig hilsen
KB
Til top
Sanni Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2013
Sted: Brønderslev
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sanni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 21:50
jeg høre lige sælger om den er defekt. Tak for svaret-
Mvh
Sanni
Til top
Sanni Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2013
Sted: Brønderslev
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sanni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 21:52
Tak for svar allesammenWink
Mvh
Sanni
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu