recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2fri
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2fri

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beauville Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2fri
    Sendt: 05-Maj-2013 kl. 17:37
hey

Jeg er gammel og har ledt efter tv2s nye kanal 2fri. Jeg har det lokale antennelag som får leveret deres signal fra yousee.

Bør jeg kunne finde den?


/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 17:41

Ja, når den begynder at sende, men den er allerede lagt ind på You See, så se i EPG for kanalnummer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 17:42
Den har da kørt hele eftermiddagen på hovedkanalen TV2

Kan se de har ændret det, så det kun var i starten af eftermiddagen


Redigeret af Kampus - 05-Maj-2013 kl. 17:44
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beauville Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ja, når den begynder at sende, men den er allerede lagt ind på You See, så se i EPG for kanalnummer.

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Dine svar er af en anden verden.
/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 18:05

Nå, men så kan jeg sige dig at den har plads 98. Derudover så skulle dan være på Extrakanalen, der er EPG for den, men der vises stadig Outdoor.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 21:56
i kan også se den på tv2 play resten af året gratis  
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 00:01
Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

hey

Jeg er gammel og har ledt efter tv2s nye kanal 2fri. Jeg har det lokale antennelag som får leveret deres signal fra yousee.

Bør jeg kunne finde den?


TV2 Fri er en del af youSees fuldpakke - position 22 digitalt - men skulle også i denne måned sendes på ekstrakanalen  (der også kun er digital pos  34).  Det er ikke sket endnu.

TV2 Fri  begyndte at sende her søndag  kl 11.30 og blev også i en tid omkring middag sendt på TV2's hovedkanal.    

Der er fint, at de har tid til at gå i dybden, men i dag blev der nu  blot hygge-vrøvlet lidt rigeligt og til tider lidt for TV2 indforstået.  
Det var ikke så slemt. som når fx radio 24syv*  holder flere timers snak og uvidenhedsklub, men i kortere  perioder tæt på...

Det ville jo have været klogt, når man omtaler udtrykket 'et flag er kønnest i modvind',  at man vidste at udtrykket i bogstavelig forstand relatere til et skibs sejlretning - man hvad ved landkrabber - ikke meget - og så bruges udtrykket  i flere former for overført betydning.

Godset der udlejer TV2's Frihus, skriver i øvrigt at de flager med splitflag - der må være en historie at fortælle.
  
Det var helt rart, at se Bubber forklare og fortælle om  noget han vidste rigtig god besked omkring (både og sejlads). Han er faktisk udmærket ´med et emne,  hvor han har  medvind. 

Lars     Smile

 


Redigeret af reslfj - 06-Maj-2013 kl. 00:06
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 17:08
Burde 2fri ikke kunne ses på stofa i aarhus?

Jeg kan ikke finde den ukodet, kun den kodet version.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 17:10
2fri er ikke en FRI kanal trods navnet. Kan heller ikke modtage den FTA fra min antenne
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 17:30
de har ikke i nu lavet aftale med boxer tv.


"TV 2 FRI" lanceres i maj 2013, foreløbig hos distributørerne Stofa, Waoo! og Canal Digital - TV 2 forhandler desuden med øvrige selskaber

Susanne Nielsen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 17:33


Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Burde 2fri ikke kunne ses på stofa i aarhus?

Jeg kan ikke finde den ukodet, kun den kodet version.


Det kommer an på hvordan Jeres udbyder har lagt den ind, hos You See er den i Fuldpakken, samt at den er som tilkøbskanal, lige nu er den også at finde for alle hos You See på Extrakanalen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 18:20
.

Redigeret af Kampus - 06-Maj-2013 kl. 18:21
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu