recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rengøring af Beovision 10 40"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rengøring af Beovision 10 40"

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Ja, hvorfor være så forhippet på at bruge penge, når det ikke er nødvendigt?    

M.v.h.


Hvis man har den indstilling, så køber man næppe B&O...


OP har købt en demo-model, så han er da lidt pribevidst.

M.v.h.
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 10:26
Advarsel. Nogle microfiberklude laver skader på skærmen! Ta en af de der billige alt muligt klude, vrid den hårdt op, tør skærmen over. Tør eventuelt efter med et tært slidt viskestykke. Tør i store cirkler, ikke noget med at gnuppe for meget på samme område. Da jeg solgte B&O så jeg desværre engang imellem skader på skærme på grund af forkert rengøring, også selvom rengøringsmidler ikke har været brugt.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Ja, hvorfor være så forhippet på at bruge penge, når det ikke er nødvendigt?    

M.v.h.


Hvis man har den indstilling, så køber man næppe B&O...


Jan Fogh siger, at han køber store mængder toiletpapir og køkkenrulle når det er på tilbud, fordi det bl.a. Er det der gør, at han kan få råd til at køre Ferrari.

Beklager offtopic
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 14:25
Samme advarsler om rengøringsmidler kan også gælde smartphones, især Apple fine antifedtfingrebelægning kan uheldigvis fjernes med diverse solventer. Microfiber og evt lidt demiraliseret vand.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

 

Jan Fogh siger, at han køber store mængder toiletpapir og køkkenrulle når det er på tilbud, fordi det bl.a. Er det der gør, at han kan få råd til at køre Ferrari.

Beklager offtopic

Der skal alligevel en solid diarré til, at finansiere en ferrari med lokumsrullebesparelser.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 20:27
Kasper.

Hvis du ikke forstår konceptet, så er det vist ikke noget for dig.   

M.v.h.
Til top
beoplay86 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Marts-2013
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beoplay86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Ja, hvorfor være så forhippet på at bruge penge, når det ikke er nødvendigt?    

M.v.h.


Hvis man har den indstilling, så køber man næppe B&O...


enig med dig der :). men har skam brugt lidt vand på men tar ikke fedtede fingere og kommer streger på skærmen. 

har købt det fladsskærms rens og hold op det er skide godt :) og det koster da kun 36kr :O mit tv kostede 34000kr så det jo vand ved siden af Wink.
Til top
beoplay86 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Marts-2013
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beoplay86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 17:00
vand tar bare ikk de fedtede fingere, men tvære det derimod mere ud. det fladskærmsrens til 36kr. Det er uden de div skadelige stoffer og virker perfekt.

men nu er det jo heller ikke så tit man skal give den den store tur. det var kun pga, af det var et tv der var 2mdr gammel så var der kommet fedtede fingere på :).

fremover er det jo bare en tør klud :).
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 17:24
Så gør du det ikke korrekt! Det er mikrofiberkluden, i samarbejde med vandet, som klarer de fedtede fingre!
Hér i huset klarer det, ud over de fedtede børnefingre, også indtørret banan m.v.

M.v.h.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 18:28
Jeg kan sagtens få fedtfingre af med en dråbe vand og en mikrofiberklud. Som Henrik skriver, så bruger du enten en forkert klud eller også gør du det forkert. Jeg har aldrig brugt andet end denne kombi på mine ting - inklusive mine dyre B&O glasfrontflader på TV og anlæg.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
beoplay86 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Marts-2013
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beoplay86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg kan sagtens få fedtfingre af med en dråbe vand og en mikrofiberklud. Som Henrik skriver, så bruger du enten en forkert klud eller også gør du det forkert. Jeg har aldrig brugt andet end denne kombi på mine ting - inklusive mine dyre B&O glasfrontflader på TV og anlæg.

kører i cirkel bevægelser :). skulle tørre efter mange gange med lidt vand på :). men efter jeg har brugt det fladskærmsrens kan jeg godt anbefale det. det er jo heller ikke tit den skal have en tur den var bare godt beskidt :9. 

var lidt urolig med det antireflex skærm. Men ja universal rengøring forbudt!!. Grundet til jeg valgte den her skærmrens er det er til lcd, plasma camera med antireflex skærme.

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af beoplay86 beoplay86 skrev:


Grundet til jeg valgte den her skærmrens er det er til lcd, plasma camera med antireflex skærme.



Den tekst har jeg også set på skærmrens indeholdende opløsningsmidler...

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu