recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay A9 Airplay problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay A9 Airplay problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
beoplay86 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Marts-2013
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beoplay86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beoplay A9 Airplay problemer
    Sendt: 16-Maj-2013 kl. 19:46
Hej alle sammen.

Har for nylig fået en beoplay A9 spiller fantastisk. Men Men den går ud eller lyden forsvinder 1-2gange, hver time i ca. 4-5sek eller endda helt ud eller skratter lidt. Troede først det var netværket fordi den hopper af airplay på mobilen. Vi have en 10mbit og nu 20mbit men den gør det stadig. der er ca 9 meter fra routeren til højtaleren. Kan det være afstanden ? burde det vel ikke?. Har så os resetet den men ja hjælper heller ikke.

Ringede så op til forhandleren og for af vide jeg skal kigge på B&o hjemmeside og se om jeg kan finde svar på mit spørgsmål.

Glæder mig til at hører om nogle kan hjælpe mig.
Til top
Bergmasca Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bergmasca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2013 kl. 19:57
Når den kører Airplay, så bruges ikke selve internetforbindelse, så forøgelsen af denne har været fuldstændig ligegyldig. Der hvor du måske skal kigge, er på din router. Når der er problemer med at det hopper af airplay, så plejer routeren at være synderen.
Til top
beoplay86 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Marts-2013
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beoplay86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2013 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Bergmasca Bergmasca skrev:

Når den kører Airplay, så bruges ikke selve internetforbindelse, så forøgelsen af denne har været fuldstændig ligegyldig. Der hvor du måske skal kigge, er på din router. Når der er problemer med at det hopper af airplay, så plejer routeren at være synderen.

okay vi kører podcast på tv der gør den det ikke os selv om vi kører via airplay på iphone til tv
Til top
theztq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér theztq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 22:55
Jeg købte mig en Pioneer VSX-922 for nylig den skulle også have indbygget Airplay.
Jeg kunne ikke få den til at "dukke op" på mine IOS enheder, og de få gange det lykkedes døjede jeg også med at det hakkede helt vildt.
Punkt 1. Hvis der er meget trafik på det interne net så som streaming af film fra NAS ell. lig. så vil det hakke. som nevnt har i svarene også er det internt net der bruges her.

men jeg skulle, som lige ledes nævnt her over, finde svaret i min router opsætning.

jeg loggede på min router og satte hak i noget der hed noget i stil med" allow Mulitmedia stram" eller sådan noget. (det er en D-link DIR665 jeg har).

Mit Airplay har kørt upåklageligt lige siden jeg lavede denne ændring. mener jeg fandt den eksakte guide til det ved at søge på "routerens navn samt airplay problem" på google og fandt en guide.

har selv en Beolit12 og en Beoplay A8 og ja det spiller sku fantastisk :)

Håber du kunne bruge svaret og at du får dit til at spille :)

\\ Steffan Høj

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu