recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: BenQ W5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: BenQ W5000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: BenQ W5000
    Sendt: 04-Juni-2013 kl. 14:13
Jeg ønsker en vurdering af min BenQ W5000.

Projektoren er ca. 3 år, og har kørt 840 timer i alt(800 på eco mode).

Den er ISF kalibreret af Otto J.

Projektoren har været placeret så den har haft luft hele vejen rundt, og filter er blevet rengjort ca. hver 14 dag.

Der er ingen ridser, hakker eller lignende i projektoren, der ser ud som ny.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 14:35
Projektor med samme specifikationer blev solgt for et par år tilbage for omkring 4500 kr. Taget den yderligere alder i betragtning og nye projektore der er kommet på markedet vil jeg vurdere den til omkring 3000 kr.
Hvor befinder den sig? Og følger der noget tilbehør med? Haves kvittering og original emballage?
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 15:03
Tak for input.

Den befinder sig i Hvidovre, og der medfølger ekstra filter, et dæksel som kan monteres på siden, strømkabel og evt. et 10m HDMI kabel.
Manualen har jeg som PDF.

Der burde være en kvittering, men på nuværende tidspunkt er det ikke lykkedes at få gravet den frem.
Emballage haves ikke.
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 22:20
Andre som har et bud på en vurdering, eller som er enige i 3000 kr?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu