recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR

 Besvar Besvar Side  123 24>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR
    Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 17:26
Så kom den igen og jeg fik bestilt. Holder naturligvis øje om noget lignende kommer på gaden i DK og glæder mig til at få en mail med en egentlig udgivelsesdato!

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:41
Pis. Jeg lavede ikke en bestilling på Amazon.de af den Killzone bundle - og nu er den ikke tilgængellig mere. Well, håber de åbner op for den igen...

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 19:47
Jeg har heller ikke hørt noget siden E3, men jeg mindes nu netop der blev sagt, at de kun gælder PS4 og Vita.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 18:34
Ja, det betyder ikke noget for mig, jeg har allerede tegnet abonnement (den med de 90 dage ekstra med i prisen) for jeg spiller en del online. 

Det var bare for at få spørgsmålet besvaret, for jeg har kun set det til annonceringen på E3 - og mindedes ikke, at de nævner andet end, at det bliver et krav, altså ikke noget med, at kravet ikke gælder PS3.

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 18:28
Jeg har aldrig fået opfattelsen, at det også skulle være et krav på PS3. Så vidt jeg kunne forstå, så ville online spil stadig være muligt på den uden PS Plus fremover. Men hvis du har begge, er det jo egentlig irrelevant, da du sikkert vil have PS Plus alligevel, for at kunne spille på PS4. Uanset hvor mange PS enheder du har, skal du kun betale et PS Plus abonnement jo.
Jeg tror, at grunden til, at det bliver et krav fremover på Vita, er fordi den stadig vil betragtes som next gen. PS3 vil jo klart nok anses, som last gen, og derfor vil de ikke stille det krav til den. Mest af alt, for at den nok stille og roligt skal udfases. Mængden af kommende spil til PS3 er jo ved, at dø ud allerede nu.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 17:33
Er der nogen, der kan forklare mig det nye krav om PS PLUS for at spille online? Som jeg har forstået det, så skulle det OGSÅ gælde PS3 - men nu hører jeg, at det kun er for PS4 og VITA. Dét giver ikke mening for mig, hvis det ikke skulle gælde alle platforme.

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 16:14
Mit sidste spil til den, bliver nok The Last Guardian. Den er fra de samme som stod bag de to klassikere fra PS2, ICO og Shadow of the Colossus.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 15:45
Ja, jeg beholder også min PS3. Det sidste spil på den bliver GTA (evt. BEYOND: TWO SOULS).

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 11:53
SÅ travlt har jeg det nu heller ikke med, at få den hjem. Jeg har en hel række spil til PS3, som jeg stadig mangler at få klaret. Den bliver i øvrigt også i hjemmet, efter jeg får min PS4. Tror dog jeg installerer CFW på den til den tid, så jeg kan pensionere min PS2.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 09:47
Ja, jeg bestiller den. Kan jo altid afbestille, hvis det viser sig, den udkommer for sent til min smag (og så holde mig til min Coolshop bestilling).

BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 09:35
Lige under 4000,- for den pakke er sgu meget godt
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 09:19
Jul er fandeme langt væk fra 29. November - når det drejer sig om en ny konsol hehe...Vi kan jo håbe, at medio betyder 14.12 og at vi så kan få dem nogle dage efter fra Tyskland el. UK.
Det tilbud er simpelthen for godt tli at sige nej til!

BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu