|
S: Emotiva UPA 2 Effektforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2013 kl. 18:52 |
Jeg har fået en effektforstærker til overs, som nu skal ha lov at sprede glæde i et nyt hjem..
125w 8 ohm / 200 4 ohm Pæn og fejlfri importeret fra USA af tidligere ejer, (lavet fra fabrik med DK 230V) Jeg har haft fornøjelsen af den i et halvt års tid, hvor den har trukket et sæt XTZ 99.36, og iøvrigt gjort det fortræffeligt.. Kan ses/høres/prøves/hentes i Hjørring - Nordjylland.. Alternativt leveres nede omkring i landet mod benzinpenge oveni... Jeg har ikke original emballage, så jeg vil i første omgang for så vidt muligt undgå at sende den. Er der spørgsmål så skyd løs.. HBO: 1000.- |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Der er budt 1000 afhentet...
Tråden kører til i morgen eftermiddag :)
|
|
![]() |
|
Vi stopper showet her..
SOLGT til 1000.- Vinderen bedes kontakte mig pr pb (igen), da jeg af en eller anden underlig grund har mistet alle mine privatbeskeder..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |