recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plex og undertekster på Samsung smart-tv 2012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plex og undertekster på Samsung smart-tv 2012

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Plex og undertekster på Samsung smart-tv 2012
    Sendt: 08-Juni-2013 kl. 20:04
Hej

For nogle måneder siden købte jeg dette tv (SAMSUNG UE-32ES6715) til soveværelset og er generelt godt tilfreds med det. Men jeg kan simpelthen ikke få underteksterne frem i plex smart-tv app'en. De er eksterne SRT filer og fungerer fint via allshare app'en.
Ved i hvad der kan være galt? Mine film samt undertekster ligger på en NAS.

Redigeret af Dorf - 08-Juni-2013 kl. 21:23
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 08:49
Er du sikker på at det er understøttet i plex appen?
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 09:59
Nej det er nemlig det jeg ikke ved, derfor har jeg oprettet tråden.
Inden i selve app'en kan jeg se der findes indstillinger til undertekster men de er tonet ud og kan ikke vælges.
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 13:19
Så det er understøttet men den har ikke kunne finde dem. hedder underteksterne sådan her?

videonavn.mp4
videonavn.srt (eller videonavn.da.srt)
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af bbrauner bbrauner skrev:

Så det er understøttet men den har ikke kunne finde dem. hedder underteksterne sådan her?

videonavn.mp4
videonavn.srt (eller videonavn.da.srt)


Ja korrekt.
videonavn.mkv
videonavn.srt

Det fungerer som sagt fint med allshare app'en.
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 17:41
Hmm. Har du prøvet plex klienten til windows eller osx? de er gratis og hvis det ikke virker der så er det et media server problem ellers er det et afspiller problem.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af bbrauner bbrauner skrev:

Hmm. Har du prøvet plex klienten til windows eller osx? de er gratis og hvis det ikke virker der så er det et media server problem ellers er det et afspiller problem.


Har længe kørt med plex på en mac mini, ingen problemer der.
Virker underteksterne med Plex app'en på dit tv?
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af bbrauner bbrauner skrev:

Hmm. Har du prøvet plex klienten til windows eller osx? de er gratis og hvis det ikke virker der så er det et media server problem ellers er det et afspiller problem.


Har længe kørt med plex på en mac mini, ingen problemer der.
Virker underteksterne med Plex app'en på dit tv?

Jeg har ikke et samsung TV. Tænkte bare hvad jeg ville gøre i siturationen :)
Beklager men har ikke lige andre idéer.

Edit: Det har jeg men det er ikke smart


Redigeret af bbrauner - 09-Juni-2013 kl. 21:06
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu