recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 50VT60Y hos webhallen - 12770kr?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 50VT60Y hos webhallen - 12770kr?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic 50VT60Y hos webhallen - 12770kr?
    Sendt: 29-Juni-2013 kl. 08:26
http://www.webhallen.com/dk-da/forbrugerelektronik/174408-panasonic_50_plasma-tv_tx-p50vt60y

Er der noget man bør sætte sin lid til mht garanti osv.

Kan se at den kan købes som demovarer til 1000kr mere? :p
Til top
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2013 kl. 08:42
Der står 1 års fabriksgaranti på siden, men det er en Y-model, så Panasonic Nordic må vel yde de 2 års garanti?
Til top
dpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2013
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2013 kl. 09:12
Bedøm selv:
 
http://www.trustpilot.dk/review/www.webhallen.com
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2013 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af stenergut stenergut skrev:

Der står 1 års fabriksgaranti på siden, men det er en Y-model, så Panasonic Nordic må vel yde de 2 års garanti?
Jeg tror kun, at du skal regne med den lovpligtige garanti/reklamationsret. Køber du hos en autoriseret Pana-forhandler har du 2 års rigtig garantiSmile
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tosa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 22:47
De har i øvrigt en besked med "OBS! Produktet er udgået!" nu - jeg håber da ikke det betyder, at de ikke sender det TV jeg har bestilt.

Jeg har endnu ikke hørt fra dem siden jeg bestilte, men jeg kan se, at de har trukket beløbet fra min konto, så jeg må gå ud fra de har sendt.

Men der var også kun 3 tilbage da jeg bestilte.
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tosa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 13:35
@Stenergut: Du skrev nedenstående i Hothers tråd - nu flytter jeg den lige herind i stedet.
Oprindeligt skrevet af stenergut stenergut skrev:

hifipriser.dk er ikke på niveau med edbpriser.dk mht opdateringer.
 
Hifipriser og edbpriser er det samme - når du logger ind, og bevarer dine produkter, er det produkter fra begge portaler der bliver gemt. Det var i øvrigt prisagenten fra hifipriser der gav mig besked om webhallens pris, da den ramte under de 13.000 som jeg havde sat.
 
I øvrigt mht. Webhallen, så virker de reelle nok - jeg har fået hurtig respons på mine mails (hvor jeg tilføjede fredrik, da jeg havde set hans mail på trustpilot). Han har været meget hjælpsom, og prøvede at finde en ny version af den model jeg gerne ville have.
Desværre var det ikke muligt, da modellen ved deres leverandør var EOL (end of life) - det var den besked han havde fået.
Til gengæld tilbød han mig at få rabat på andre modeller, eller hvis jeg køber andre ting ved webhallen i fremtiden, som kompensation for dette - det synes jeg er god service af en internet forhandler.
Jeg vil dog vente med f.eks. at skrive på trustpilot, indtil jeg har leveret TV'et tilbage og fået refunderet mine penge.
 
I mellemtiden håber jeg at VT60 kommer ned i det prisleje som Webhallen havde (som i øvrigt svarer meget godt til de priser mange andre svenske forhandlere har lige nu).
Til top
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 16:22
Ja, jeg skal også ud og købe tv i august måned. Enten skal jeg ha et ST60 eller VT60. Men jeg gider sku ikke gi meget over 12k for et tv. Må lige holde øje med prisudviklingen og så lige råbe op, hvis der kommer et godt tilbud.
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tosa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 18:19
Hehe, ja vi kan jo holde denne tråd i live og skrive, når priserne er faldet til noget sjovere end nu.

Jeg vil selvfølgelig også lige melde tilbage, når Webhallen sagen, forhåbentlig, er godt afsluttet.
Til top
hypno Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Juni-2013
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 19:10
Jeg vil råde dig til at se mit indlæg før du køber VT60....
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=123737&title=panasonic-p55vt60y-hakker-i-billede-50hz-flimmer
Til top
MI5 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Juli-2013
Sted: Skælskør, DK
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MI5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2013 kl. 06:23

Ifølge pricerunner.dk fås følgende modeller:

·         P50VT60Y - kr 16.588

·         P55VT60Y - kr 19.488 +5,6%

·         P60ZT60E - kr 39.999 +61%

·         P65VT60Y - kr 31.986 +26%

 

På cnet.com ses priser som jeg har tillagt dansk moms

Suggested Retail Price:

·         P50VT60

·         P55VT60 - $2.599,99 + moms i dkr.: 18.460

·         P60VT60 - $2.999,99 + moms i dkr.: 21.300

·         P60ZT60 - $3.499.99 + moms i dkr.: 24.850

·         P65VT60 - $3.599,99 + moms i dkr.: 25.560

·         P65ZT60 - $4.099      + moms i dkr.: 29.110

 

På cnet.com ses billigste priser, tillagt dansk moms:

 

·         P50VT60

·         P55VT60 - $1.779 + moms i dkr.: 12.630 -32%

·         P60VT60 - $1.976 + moms i dkr.: 14.030 -34%

·         P60ZT60

·         P65VT60 - $2.449 + moms i dkr.: 17.390 -33%

·         P65ZT60 –

 

Jeg har forsøgt at finde de bedste danske priser, der vist også ligner de europæiske, og sammen holde disse med de vejledende priser i USA, hvortil jeg så har lagt den danske moms.

Endvidere har jeg forsøgt at sammenholde Panasonic USA’s vejledende pris med det ”bedste” online tilbud.

Det lader som om at Panasonic lader os europæere betale en pæn overpris på de fleste modeller. Dernæst ser det også ud som at forhandlerne skulle være i stand til at give nogle væsentligt bedre tilbud, end hvad der gør sig gældende.

Er der nogen der har en god forklaring på ovennævnte?

Det kunne i grunden være interessant med en forklaring fra Panasonic.

Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2013 kl. 11:17

Jeg kender ikke svaret på ovennævnte prisforskelle - men jeg gætter på at:

priserne på de enkelte markeder fastsættes efter det forbrugerne kan og vil betale for produket -
priserne er endnu ikke "frigivet" på det danske marked - man ved at der er altid nogen der skal have den nyeste model uanset hvad den koster - derfor sænkes prisen først efter nogen tid - sælger forhandlerne billigere end vejledende pris får de ingen varer leveret - de er jo meget enige ca. 16.995 for 50 tommer.
 
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tosa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2013 kl. 12:44
USA er jo mildest talt et U-Land, og priserne på forbruger elektronik er som regel billigere derover, end det er her i Europa. IPhones koster næsten det samme, men på især TV er der store besparelser på TV derovre i forhold til Europa.

Hvis du kigger på de svenske priser, er de faktisk noget billigere, end de priser du fandt frem der (husk på, at det er svenske kroner og ikke danske).

Mht. mit forløb med Webhallen, er det slut nu. Fin service da uheldet var ude. Jeg har fået mine penge, og han var hurtig til at svare, når jeg skrev til ham.

Kun PostNord/Post Danmark kan jeg klage over, men det er jo ikke Webhallens skyld. Det var dem der havde behandlet pakken skidt, og jeg skulle ringe rundt forskellige steder, og få en sur dame der fortalte mig, at jeg selv skulle ned på posthuset med pakken, og at den ikke kunne veje over 31 kg. før hun så gad at søge på returnummeret og finde ud af, at det var HIT der skulle ordne det - her var kvinden dog meget hjælpsom.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu