|
Waoo Kunder |
Besvar | Side <1 2930313233 51> |
Forfatter | |
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan da godt være jeg skal have droppet mit firmabetalte Telenor 20/2 og i stedet have en Waoo 20/20 gennemgrundejerforeningen til 199 kr/md - mon den også vil blive opgraderet til 50/50?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
det tror jeg ikke, da 20/20 ikke er en standart forbindelse ved waoo, men sikkert en
grundejerforeningen har fået lavet specielt til jer
|
|
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ret sjovt at det stadig kun er energimidt, der har givet deres kunder 200/200 mbit.
Alle andre firmaer tilbyder max 90/90. Bliver godt gal, hvis seas-nve har opkrævet mig 499 kr for min 90/90mbit, når de kun skal betale 399kr hos energimidt. Det får jeg af se, når min regning snart kommer med posten. |
|
|
|
starlifino
Junior bruger Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg nu du kommer til.
Men det er da bedre end hos TRE-FOR!: Fiberbredbånd 200/200 Mbit/s 799,00*** ***Min. pris i 6 mdr.: 4794,- (6*799,-). Forudsætter adgang til fibernettet. Bindingsperioden er 6 mdr. Etableringsomkostning på dette produkt er 3000,- Yes du læste rigtigt - 3000,- ! (Der er ikke etableringsomkostninger på deres 40, 50 og 90 mbit forbindelse.) Så det må være fordi, at de vil have penge for at skifte de gamle fiberbokse, hvor der kun er 100mbit LAN port på. Alle kommer til at betale selv dem med de nye bokse, hvor det IKKE er nødvendigt at skifte. Redigeret af starlifino - 18-September-2013 kl. 15:43 |
|
FasTrak
Bruger Oprettet: 17-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min 60/60 er blevet opgradereret hos tre-for, dette brev fik jeg for et par dage siden.
Men hvad får dem med 90/90 så hos tre-for hvis der er etablerings omkostninger på 3000kr på 200/200Mbit??
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1415 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor? Bliver du også godt gal, når du køber benzin, rugbrød, ost og 117 andre ting dyrere på Sjælland end Midtjylland? Du bliver vel også godt gal, hvis din løncheck er større der end i Midtjylland? Det kan undre mig, hvordan man kan blive Godt Gal over at et andet firma levere et bedre produkt end det firma man selv har. Hvis man er utilfreds er man jo velkommen til at skifte.. |
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Er det nogen som kan fortælle mig om waoo leverer noget netstreaming som man kan benytte sig af?? Mvh Guldhammer
|
|
//Guldhammer
|
|
afk
Bruger Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
Waoo.dk fungerer glimrende på en iPad - med en flot kvalitet, men desværre ikke med alle kanaler. F.eks. mgl. TV3-kanalerne - nok pga. licensbegrænsninger, dem, som Stofa med stor stolthed har erhvervet, såvidt jeg forstår...
|
|
lupine
Ny bruger Oprettet: 28-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har valgt at skrive til mit elselskab at jeg forventer enten at blive opgraderet nu - eller at få en prisnedsættelse på mit waoo produkt da dette nu fremgår af deres hjemmeside:
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 972 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg betaler 399,-kr for min 60/60 hos Waoo via Seas-NVE.
Så jeg vil da kontakte Kundeservice og høre hvad planen er. Jeg forventer da også prisnedslag eller en opgradering af hastighed. |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 972 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klassisk Waoo kundeservice, kun tekniks support i weekenden, og op til 8 dages svartid på en email.
Det er i særklasse det firma, jeg er stødt ind i, med den absolut dårligste kundeservice. Nu bliver det spændende at se hvad de svare, jeg har bedt om prisnedslag eller mere fart på. Redigeret af Jever - 05-Oktober-2013 kl. 12:28 |
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1415 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel heller ikke en hastesag? Jeg kan godt lide paradokset i dine indlæg. Du vil ikke betale noget, men kræver en mega høj kundeservice. Derudover tror jeg du skal henvende dig til dit lokale elselskab. Det er bare et godt råd.
|
|
Besvar | Side <1 2930313233 51> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |