recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Kunder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Kunder

 Besvar Besvar Side  <1 2930313233 51>
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 12:13
Kan da godt være jeg skal have droppet mit firmabetalte Telenor 20/2 og i stedet have en Waoo 20/20 gennemgrundejerforeningen til 199 kr/md - mon den også vil blive opgraderet til 50/50?
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 12:32
det tror jeg ikke, da 20/20 ikke er en standart forbindelse ved waoo, men sikkert en  grundejerforeningen har fået lavet specielt til jer
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 05:05
Det er ret sjovt at det stadig kun er energimidt, der har givet deres kunder 200/200 mbit.

Alle andre firmaer tilbyder max 90/90.

Bliver godt gal, hvis seas-nve har opkrævet mig 499 kr for min 90/90mbit, når de kun skal betale 399kr hos energimidt.

Det får jeg af se, når min regning snart kommer med posten.


Til top
starlifino Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér starlifino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 15:40
Det tror jeg nu du kommer til.


Men det er da bedre end hos TRE-FOR!:

Fiberbredbånd 200/200 Mbit/s  799,00***

***Min. pris i 6 mdr.: 4794,- (6*799,-). Forudsætter adgang til fibernettet. Bindingsperioden er 6 mdr. Etableringsomkostning på dette produkt er 3000,-

Yes du læste rigtigt - 3000,- !
(Der er ikke etableringsomkostninger på deres 40, 50 og 90 mbit forbindelse.)

Så det må være fordi, at de vil have penge for at skifte de gamle fiberbokse, hvor der kun er 100mbit LAN port på. Alle kommer til at betale selv dem med de nye bokse, hvor det IKKE er nødvendigt at skifte.


Redigeret af starlifino - 18-September-2013 kl. 15:43
Til top
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 19:57
Min 60/60 er blevet opgradereret hos tre-for, dette brev fik jeg for et par dage siden.
Men hvad får dem med 90/90 så hos tre-for hvis der er etablerings omkostninger på 3000kr på 200/200Mbit??

Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:


Bliver godt gal, hvis seas-nve har opkrævet mig 499 kr for min 90/90mbit, når de kun skal betale 399kr hos energimidt.

Det får jeg af se, når min regning snart kommer med posten.


Hvorfor?
Bliver du også godt gal, når du køber benzin, rugbrød, ost og 117 andre ting dyrere på Sjælland end Midtjylland? 

Du bliver vel også godt gal, hvis din løncheck er større der end i Midtjylland?

Det kan undre mig, hvordan man kan blive Godt Gal over at et andet firma levere et bedre produkt end det firma man selv har. 
Hvis man er utilfreds er man jo velkommen til at skifte.. 



Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 14:40
Hej.
 
Er det nogen som kan fortælle mig om waoo leverer noget netstreaming som man kan benytte sig af??
 
Mvh
Guldhammer
//Guldhammer
Til top
afk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér afk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 22:08
Waoo.dk fungerer glimrende på en iPad - med en flot kvalitet, men desværre ikke med alle kanaler.  F.eks. mgl. TV3-kanalerne - nok pga. licensbegrænsninger, dem, som Stofa med stor stolthed har erhvervet, såvidt jeg forstår...
Til top
lupine Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lupine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 18:42
Har valgt at skrive til mit elselskab at jeg forventer enten at blive opgraderet nu - eller at få en prisnedsættelse på mit waoo produkt da dette nu fremgår af deres hjemmeside:

Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 19:43
Jeg betaler 399,-kr for min 60/60 hos Waoo via Seas-NVE.
Så jeg vil da kontakte Kundeservice og høre hvad planen er.
Jeg forventer da også prisnedslag eller en opgradering af hastighed.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 12:19
Klassisk Waoo kundeservice, kun tekniks support i weekenden, og op til 8 dages svartid på en email.

Det er i særklasse det firma, jeg er stødt ind i, med den absolut dårligste kundeservice.

Nu bliver det spændende at se hvad de svare, jeg har bedt om prisnedslag eller mere fart på.

Redigeret af Jever - 05-Oktober-2013 kl. 12:28
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Klassisk Waoo kundeservice, kun tekniks support i weekenden, og op til 8 dages svartid på en email.

Det er i særklasse det firma, jeg er stødt ind i, med den absolut dårligste kundeservice.

Nu bliver det spændende at se hvad de svare, jeg har bedt om prisnedslag eller mere fart på.

Det er vel heller ikke en hastesag?

Jeg kan godt lide paradokset i dine indlæg. Du vil ikke betale noget, men kræver en mega høj kundeservice.

Derudover tror jeg du skal henvende dig til dit lokale elselskab. Det er bare et godt råd. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2930313233 51>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu