|
S: Time Capsule 2TB og Airport Extreme |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juli-2013 kl. 19:29 |
Sælges:
Jeg har skiftet hele mit net ud med nye enheder, derfor sælger jeg to velfungerende Apple netprodukter. ![]() 1 stk Time Capsule 2 TB - 1 år gammel. Den ultimative base station til både trådløst netværk via 2,4Ghz og 5Ghz båndet, samt trådløst backup af alle dine Mac computere på netværket. Du vil aldrig miste dine data igen, Time Capsule tager automatisk backup af alle dine Mac computere på nettet. Og med den høje ydelse på netværket kan du have flere produkter på netværket samtidigt uden at hastigheden falder. Pris: 900,- kr. ![]() 1 stk. Airport Extreme - 2 mdr. gammel Samme som ovenstående dog uden harddisk. Pris 600 kr. Begge befinder sig i Hovedstaden, og handles helst personligt. Hvis de skal sendes er det PP + forudbetaling. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Hummelmose Jeg har min musik liggende på en NAS, og et par mac's i huset. Vil time Capsule kunne tage backup af både Mac'erne og indeholder på min NAS, såfremt det ikke overstiger 2 TB samlet ? /Christian
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Ja. Hvis du bruger din mac til at tage backupen. Du kan bruge en Time Capsule både som backup via TC og som delt drev. |
|
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Kan det lade sig gøre samtidigt med at Time Machine funktionen bruges ?
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
kan apple tv, ipad og iphone også tilgå drevet - f.eks. musikken
|
|
![]() |
|
Ja.
|
|
|
|
![]() |
|
Øh. Det ved jeg faktisk ikke. Har jeg aldrig brugt |
|
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Hej Hummelmose.
Hvilken model er det ? N netværk, dualband og 2TB giver disse muligheder: MB996LL/A, MC344LL/A eller MD032LL/A. Hvis det er MD032LL/A så snupper jeg den. Mvh. Claus |
|
![]() |
|
Øh. På bunden af den står der: A1409 2TB Googler jeg den, står der så: Apple Time Capsule 2TB A1409 MD032LL/A Er det svar nok.
|
|
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Ja det er svar nok & jeg snupper den
![]() Jeg sender lige en PM med mobilnummer så vi kan aftale afhentning. |
|
![]() |
|
backfixer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 45 |
er de solgt?
|
|
![]() |
|
Time Capsule skulle gerne blive hentet i dag, men Airport Extreme er stadig til salg. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |