recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Dali Fazon LCR. SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Dali Fazon LCR. SOLGT

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Dali Fazon LCR. SOLGT
    Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:16
Solgt Clap
 
Da jeg skal igang med at renovere mit hus går jeg efter at få bygget alt HIFI ind i vægge og lofter. Derfor sælger jeg her mine 2 stk. Dali Fazon LCR i sort. De sælges med original vægbeslag, originale kasser haves. De fejler ingen ting og har været brugt uhyggelig lidt i de 1½ år jeg har haft dem.
 
Jeg har desværre ikke kvitteringen, men baseret på hvad tidligere jer oplyste er de ca. 4 år gamle. Som sagt fejler de dog ingen ting og kan nemt høres inden køb.
 
Kr. 2600,-
 
Befinder sig i Esbjerg V.
 
 


Redigeret af larsen_mgeic - 07-August-2013 kl. 11:20
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:25
Hej. Den 607'er. Mangler én Onkyo til mit soveværelse. Hvor kan den kigges på hvis det er? Hvor ofte sket det med at tænd og sluk og sker det mens man ser en film??
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Hej. Den 607'er. Mangler én Onkyo til mit soveværelse. Hvor kan den kigges på hvis det er? Hvor ofte sket det med at tænd og sluk og sker det mens man ser en film??
Der sker udelukkende i forbindelse med opstart - det sker aldrig mens den kører. Spiller ofte PS3 i flere timer, eller ser flere film i streg - aldrig problemer. Har lige tilføjet lokation - Esbjerg V.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Hej. Den 607'er. Mangler én Onkyo til mit soveværelse. Hvor kan den kigges på hvis det er? Hvor ofte sket det med at tænd og sluk og sker det mens man ser en film??
Der sker udelukkende i forbindelse med opstart - det sker aldrig mens den kører. Spiller ofte PS3 i flere timer, eller ser flere film i streg - aldrig problemer. Har lige tilføjet lokation - Esbjerg V.

ARG, endelig en reciever jeg kan bruge og så befinder den sig så langt væl:-( øv
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Hej. Den 607'er. Mangler én Onkyo til mit soveværelse. Hvor kan den kigges på hvis det er? Hvor ofte sket det med at tænd og sluk og sker det mens man ser en film??
Der sker udelukkende i forbindelse med opstart - det sker aldrig mens den kører. Spiller ofte PS3 i flere timer, eller ser flere film i streg - aldrig problemer. Har lige tilføjet lokation - Esbjerg V.

ARG, endelig en reciever jeg kan bruge og så befinder den sig så langt væl:-( øv
Hvor bor du? Jeg har noget familie omkring Køge jeg snart skal besøge på grund af familieforøgelse, så kan vi måske finde ud af noget.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Hej. Den 607'er. Mangler én Onkyo til mit soveværelse. Hvor kan den kigges på hvis det er? Hvor ofte sket det med at tænd og sluk og sker det mens man ser en film??
Der sker udelukkende i forbindelse med opstart - det sker aldrig mens den kører. Spiller ofte PS3 i flere timer, eller ser flere film i streg - aldrig problemer. Har lige tilføjet lokation - Esbjerg V.

ARG, endelig en reciever jeg kan bruge og så befinder den sig så langt væl:-( øv
Hvor bor du? Jeg har noget familie omkring Køge jeg snart skal besøge på grund af familieforøgelse, så kan vi måske finde ud af noget.
Jeg bor i Malmø i Sverige men har min daglige gang i København hvor jeg arbejder. De næste 3 uger er opholder jeg mig i Rødovre.
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Jeg bor i Malmø i Sverige men har min daglige gang i København hvor jeg arbejder. De næste 3 uger er opholder jeg mig i Rødovre.
Okay. Jeg kan nok ikke rigtig køre rundt med det selv om jeg kommer over. Jeg kan nok godt sende den, men det kan du lige tænke over. Hvis det skulle være interessant så kan du smide et bud i en privat besked. Så kan vi tage den videre.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 08:57
bump
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 12:26
Op på toppen.. Kan det lokke sælges de til 2800,-
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 13:46
PB Sendt
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 15:01
Hvad tænker du for onkyoen?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 18:33
Det ved jeg ikke helt. Smid et bud :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu