recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hold da k... en lortekanal (TV2 + Yousee)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hold da k... en lortekanal (TV2 + Yousee)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hold da k... en lortekanal (TV2 + Yousee)
    Sendt: 25-Juli-2013 kl. 02:39
Jeg skal beklage mit sprogbrug overfor sarte sjæle, politisk korrekte og royale tilhængere...

STOP HER HVIS DU ER AF OVENNÆVNTE KARAKTER...

MEN

Torsdag morgen programmerer jeg optagelse af Tour de France's sidste etaper dvs. 19, 20 og 21 på dagene fre-, lør- og søndag.

Det selvfølgelig fordi jeg ikke er hjemme og har YouSee's HD optager (+pakke).

For en sikkerheds skyld medtages for-studie og mellemliggende nyheder og efter-studie, så det hele kommer med.

Hjemkommen konstaterer jeg, at hverken etape 20 eller 21 (elysee) er optaget. HVAD er der sket ?

Så fortæller en kone mig, at TV's oldemor Terkelsen (hende der alt for gammel til at have teenagehår og gud-hjælpe-mig også står og skaber sig som en) har været på, med orgasme over, at en Engelsk familie udi anakronismen har fået deres horepræmie.

Altså, den Kongeliderlige TV-kanal TV2, har åbenbart ændret programtiderne, for at indlægge en royal nedkomst (endda fra en anden nation) - hvilket nok rager flertallet en skid  - og sådan at box'en er programmeret til at droppe alle optagelser.

Jeg troede, at TV2 sidst fik SÅ mange klager over, da de helt rev en etape ud pga. en ligegyldig royal dåb, at de havde læret lektien.

Ikke nok skal vi betale for den familie gennem vores skat, men vi skal også finde os I, at åbenbart stadig være undersåtter som en del af deres husholdning og tillige at der sidder nogen indenfor medierne som åbenbart stadig mener, at de er vigtige i et demokratisk samfund...

Fy for h... det er sku da stadig bundråddent i DK

Nu vil jeg forlange en erstatning for manglende levering af service af TV2, som ikke skyldes fejl, men grov tilsidesættelse af aftalen om levering af lovede program pga. en omlægning som ikke kan anses som rimelig mht. force majeure såsom katastrofer eller andet livsvigtigt...


Redigeret af gearløs - 25-Juli-2013 kl. 02:43
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 08:42
Det er vil ikke noget nyt. Det er ikke anderledes end når det fastlagte program bliver aflyst pga. en "vigtig" fod- eller håndboldkamp.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 13:05
21. etape af TDF blev da sendt direkte - men du havde måske ikke opdaget at det var et aftenløb i år.

Efter tv2s program skulle udsendelserne starte kl. 18:15.




Redigeret af Brixen - 25-Juli-2013 kl. 13:08
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu