recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beslag til centerhøjtaler på samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beslag til centerhøjtaler på samsung tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bartroff Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juli-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bartroff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beslag til centerhøjtaler på samsung tv
    Sendt: 25-Juli-2013 kl. 14:00
Hej alle,

Et måske lidt underligt spørgsmål: Ved i om der findes beslag til montering af centerhøjtaler i bunden af et samsung fladskærm? Altså på selve skærmen.

Jeg har min fladskærm hængende på et Vogels thin 345 beslag og bruger dagligt dreje/udtræksfunktionen og kunne godt tænke mig at centerhøjtaleren sad fast på skærmen og dermed drejede med.

Da skærmen er væghængt er foden jo taget af - og netop der hvor foden var før kunne man jo montere "noget andet". Jeg kunne selvfølgelig få en smed til at kigge på et beslag, men tænkte om der måske var andre løsninger derude?

Skærmen er en Samsung UE46D8005

Håber i kan hjælpe.

Mvh Allan
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 14:20
Du kan få nogle beslag til montering af soundbars på TV, hvor der sættes to "bøjler" ind på VESA-beslaget, som du så skruer center/soundbar fast på.

Tjek dem her
https://www.google.dk/search?q=soundbar+vesa+mount&um=1&ie=UTF-8&hl=da&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=2hfxUc2SD4KktAaSkIHoAg&biw=1198&bih=762&sei=2xfxUaT9II_0sgaOnIDYDQ
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
bartroff Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juli-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bartroff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 14:31
Smukt! Tak for hurtigt svar.

Mvh Allan
Til top
leon2008 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér leon2008 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 08:55
Jeg har også fundet et par stykker af dem, men de koster en formue i forhold til at det bare er to stykker metal.

(599 kr)

(599 kr)

(299 kr, men det er vist kun et begrænset beslag den passer til) 

Er der andre der har fundet billigere beslag til en soundbar monteret på et VESA ophæng?

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 09:08
Nu står mit tv også på fod, men jeg har bare monteret et stykke sort MDF på tvets bagside. Derpå har jeg skruet min Jamo A804 (over tvet)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu