recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad helt låst "iCloud-sikkerhedskopiering"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad helt låst "iCloud-sikkerhedskopiering"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nitten82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nitten82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad helt låst "iCloud-sikkerhedskopiering"
    Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:38
Hej

Min iPad skriver at "du har ikke sikkerhedsopdateret i 13 uger. Sikkerhedskopiering sker når den er tilsluttet WIFI",

Den er på WIFI herhjemme (wifi logo vises) men jeg kan intet gøre? Jeg kan trykke på OK knappen, men der sker ingenting. I baggrunden er "Lås op" slideren, men den reagere ikke. Hvis jeg holder sluk knappen nede i 4-5 sek. kommer luk ned knappen men den kan jeg ikke gøre noget ved.

-Hvad dælen gør jeg her?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:42
Prøv, at holde både sluk knappen, og Home knappen inde, indtil der kommer et Apple logo, og så slip med det samme.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nitten82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nitten82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:43
Lige en ting til: jeg ønsker ikke at sikkerhedskopiere noget til iCloud - kan det være rigtig at jeg skal det for at have en tablet som fungerer?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:45
Jeg sikkerhedskopierer, ikke til iCloud, men til min PC. Den virker fint.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nitten82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nitten82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:48
Hej Flemming tak for forslaget det vil jeg lige prøve. 

Du sikkerhedskopiere til din PC - men det ønsker jeg heller ikke. Jeg vil egentlig bare gerne have at tabletten virker uden at jeg skal sætte den til noget, ved du om det er en indstilling man kan lave på den så den virker uanset om man sikkerhedsopdaterer?

Pft!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:51
Du kan godt sætte den til, ikke at sikkerhedskopierer, men hvorfor ikke bruge det? Jeg ville da være ked af, at al min musik forsvandt, og også billeder med mere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nitten82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nitten82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:52
Flemming: Jeg tror du er en savior! Den er ihvert fald ved at lave noget nu efter jeg koldstartede den. Håber den kommer tilbage og er sig selv igen bagefter.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:54
Det plejer at virke, når den går kold. Hvis man, som jeg bruger Beta software, så kan det tit være nødvendigt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nitten82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nitten82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:58
Den er ved sig selv igen nu, tak for hjælpen!

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:59
Super. Glad for at kunne hjælpe.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 18:40
Sikkerhedskopiering kan vist ikke slås fra.



Men hvis man i iTunes vælger "Denne computer" og sætter hak ved "Krypter", så er det vel udmærket.

Kopien bliver ikke så stor, da det man kar købt ikke kopieres. Det kan altid hentes igen.

Venlig hilsen
KB
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 19:54
Bare husk at din mangel på sikkerhedskopiering og låst iPad IKKE har noget med hinanden at gøre. Din digitizer ( touchdelen) på iPaden kan være gået i baglås og kræver en hardreset ( som du har udført med succes).
Hvis det gentager sig, villejeg dog går til forhandleren med dette.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu