recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Samsung CI Card Adapter (LUKKET)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Samsung CI Card Adapter (LUKKET)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
erikbp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juni-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Samsung CI Card Adapter (LUKKET)
    Sendt: 09-August-2013 kl. 20:38
Jeg ville begynde at bruge Boxer på mit Samsung D5000 men indser at jeg mangler den CI adapter som skal monteres bag på TV'et for at kunne indsætte CI kort. Der er nemlig intet CI slot indbygget i TV'et hvilket gælder for en del Samsung modeller.

Jeg vil derfor høre om der er nogen der har sådan en adapter liggende? Den følger med TV'et ved køb men der er sikkert mange der aldrig har eller vil få brugt det (fx hvis man har kabeltv eller parabol).

Selve adapteren ser sådan her ud:


Og her monteret på TV'et:


Og her også med CI modul og CI kort:


Redigeret af erikbp - 08-September-2013 kl. 13:15
Til top
erikbp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juni-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 21:05
Ingen der har sådan en i overskud? Jeg har fundet en på en hollandsk web shop så den bestiller jeg søndag aften hvis der ikke er sket noget her. Ville bare gerne undgå en uges leveringstid :)
Til top
ckone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2013
Sted: Skibby, danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ckone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 10:38
Hej
Jeg leder efter samme modul, men har ikke kunnet finde det nogensteder enkelt. Ikke engang hos samsung selv.
Kan du skrive adressen på den hollandske hjemmeside, så jeg også kan få købt et? Tak :)
 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 10:55

Hej Ckone.

Jeg tror at jeg har fundet nogle på ebay.de


Jeg undrer mig lidt over hvordan det forbindes med TV'et.

Men jeg oversætter:

'Zum Anstecken am TV hinten unter dem Aufkleber Common Interface Only'

Til:

'For at tilslutte bag på TV'et under etiketten Common Interface Only'

Så mon ikke, der sidder et stik bag på TV'et under etiketten.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 08-September-2013 kl. 10:56
Til top
ckone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2013
Sted: Skibby, danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ckone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 11:17
Hej, og tak for hurtigt svar. Jo, der sidder et stik under klistermærket bagpå tv'et med 2 huller og en slot hvori adapteren skal tilsluttes - den er en ting mellem et kortmodulholder og et e-stik.
Jeg prøver din side - men har vist også selv lige fundet en hos amazon.co.uk - den har flg modelnummer har jeg lige opdaget, hvilket jeg synes  var en stor hjælp i søgningen af den: 3709001663 / 3709-001663
 
Held og lykke, hvis ikke du allerede har modtaget din :) og tak for hjælpen.
 
Camilla
Til top
erikbp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juni-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 13:06
Jeg startede denne tråd men opgav at finde en brugt så jeg bestilte en ny men den var flere uger om at nå frem så nu har jeg 2 adaptere :)

Jeg havde tænkt mig at sende den ene tilbage til den langsomme web shop men jeg vil også godt sælge den for det jeg selv gav for den: 280 kr - så giver jeg porto! :)
Til top
ckone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2013
Sted: Skibby, danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ckone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 13:13
Hej - tak for det, og for tilbuddet, men jeg har nu selv bestilt en fra ebay som den anden svarer fandt, til 213 kr. alt incl. :)
 
Ellers mange tak.
 
Mvh camilla
Til top
erikbp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juni-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 13:14
Super, så har vi vist alle fundet det vi manglede og tråden er derfor LUKKET.
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhv_omjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 12:40
Hvis Boxer ikke sender sådan en adapter med når man bestiller deres CI+ HD moduler så er jeg altså også på spanden, så var der en venlig sjæl mere der havde en i overskud så måtte vedkomne da gerne give lyd - pft.
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
erikbp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juni-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 12:46
Boxer sender IKKE en med og de ved knap nok hvad man mener hvis man spørger efter det - jeg har prøvet :)

Adapteren ligger åbenbart løst i kassen sammen med fjernbetjening osv men den bliver vist væk for de fleste hvis man ikke skal bruge den med det samme :)

Jeg har ikke fået taget mig sammen til at sende min tilbage så den må du godt købe hvis det er? Send mig evt en privat besked.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu