recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W: CM7,CMC2, CM10 Pris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W: CM7,CMC2, CM10 Pris?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CyberHouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CyberHouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&W: CM7,CMC2, CM10 Pris?
    Sendt: 14-August-2013 kl. 08:36
Hej Recordere.

Jeg overvejer at sælge mine højttaler, da de pt. bare står i kld. dækket ind og ingen glæde giver. :-(. En uheldig deal med konen har desværre betydet at udsigten til rigtig biorum har laaaannge udsigter, så jeg ønsker derfor at vide en ca. pris på højttalerne, da jeg vil smække et sattelit system op i vores tv stue.

Alle er af mærket Bowers & Wilkins. Alle købt i hifiklubben ca. i 2009 med kvitt. Alle er i højglans sort og fremstår i fin stand. Centerhøjtt. har dog en enkelt ridse ovenpå samt et par under bunden.

Fronthøjtt. CM7
Center: CMC 2
Sub: ASW CM10

Ny pris ça. 27.000 kr - hvad vil de kunne indbringe nu??



Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 09:42

Som tommelfingerregel er det ikke helt forkert at sige omkring 50% af ny-pris, afhængigt af hvor hurtigt man gerne vil have solgt. CM7 højttalere kørte desuden på tilbud i forbindelse med overgang til CM8, så de er nok lidt længere nede i pris endda. Baseret på det vil jeg umiddelbart vurdere at prisen ligger omkring 13-14.000. Stærkt afhængigt af hvad andre folk har prissat lignende varer til - dette har jeg ikke vurderet.

Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 09:50
Jeg fik 4500 for mine cm7, hvis det kan hjælpe :)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Som tommelfingerregel er det ikke helt forkert at sige omkring 50% af ny-pris, afhængigt af hvor hurtigt man gerne vil have solgt. CM7 højttalere kørte desuden på tilbud i forbindelse med overgang til CM8, så de er nok lidt længere nede i pris endda. Baseret på det vil jeg umiddelbart vurdere at prisen ligger omkring 13-14.000. Stærkt afhængigt af hvad andre folk har prissat lignende varer til - dette har jeg ikke vurderet.

havde nok sagt nærmere omkring de 10.000... Men vi har vel begge to også vores forbeholdSmile
Til top
CyberHouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CyberHouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 10:19
Hej

Tak for input :-)

Jeg vil sige at jeg også selv havde forestillet mig en pris på de 13-14 tkr.
Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af CyberHouse CyberHouse skrev:

Jeg overvejer at sælge mine højttaler, da de pt. bare står i kld. dækket ind og ingen glæde giver. :-(. En uheldig deal med konen har desværre betydet at udsigten til rigtig biorum har laaaannge udsigter, så jeg ønsker derfor at vide en ca. pris på højttalerne, da jeg vil smække et sattelit system op i vores tv stue.


Sæt dem da op i tv stuen i stedet....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 11:47
Jeg byder 10 :)
Til top
CyberHouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CyberHouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Oprindeligt skrevet af CyberHouse CyberHouse skrev:

Jeg overvejer at sælge mine højttaler, da de pt. bare står i kld. dækket ind og ingen glæde giver. :-(. En uheldig deal med konen har desværre betydet at udsigten til rigtig biorum har laaaannge udsigter, så jeg ønsker derfor at vide en ca. pris på højttalerne, da jeg vil smække et sattelit system op i vores tv stue.


Sæt dem da op i tv stuen i stedet....

Klaus


"Klaus" Det ville jeg også gerne, hvis det ikke var fordi min tv stue ca. er 3x3 meter og dermed alt for lille til dette ellers skønne setup. Jeg har prøvet at have det oppe, men var et sole klart "NO GO" fra konen. Derfor bliver det nu et B&W M1 setup i stedet. :-)

/Troels
Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 14:12
Hvis man ikke kan opnå en god nok pris på det samlet, så kan man altid sælge i dele. I forhold til hvad jeg ellers har set så bør man i hvert fald kunne få en 8-9k for center og sub alene, og så måske 4k for fronterne. Det var egentlig det jeg baserede mit bud på.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2013 kl. 10:33
Jeg kunne godt være meget intra i det sæt :-) vil du ikke sende nogle billeder til martinfriedel92@yahoo.dk :)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2013 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Hvis man ikke kan opnå en god nok pris på det samlet, så kan man altid sælge i dele. I forhold til hvad jeg ellers har set så bør man i hvert fald kunne få en 8-9k for center og sub alene, og så måske 4k for fronterne. Det var egentlig det jeg baserede mit bud på.


tjaeh... det lyder nok egentlig ikke helt galt...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu