recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DMR-BCT735EG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DMR-BCT735EG

 Besvar Besvar Side  <1 45678 16>
Forfatter
Besked
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 10:34
Hvorfor vil Amazon.de ikke sende til mig ? Får følgende fejlmeddelelse:

"Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken."

Har prøvet at "ændre" min adresse, men det var den ligeglad med. Vil de ikke mere sende til DK ?
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 10:40
Er det Amazon selv, der sælger, eller står de kun som formidler. Det har ofte indflydelse på, om du kan få sendt ting til udlandet eller ej.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 11:05
Jeg troede, at det var Amazon selv, der solgte, når jeg ikke frivilligt valgte en anden. Tit og ofte har de jo varen og så nedenunder kan man vælge andre. Har handlet der nogle gange og hver gang syntes det at være Amazon selv.
Til top
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 11:16
Hmm det var åbenbart ikke amazon selv, der solgte og sælger sender åbenbart ikke til DK. Kan finde en, som amazon selv sælger, men selvom der står 526 euro, så "ender" den på 554 euro, hvis jeg vælger den og så er der mellem 2-4 ugers levering.

Nogen, der har et link til noget billigere med hurtigere levering ? Priserne starter ifølge amazon.de ved 508 euro.
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 14:30
Følger der en engelsk manual med.
Er den på papir eller som PDF

Jeg har ledt efter en engelsk på nettet og har ikke kunnet finde nogen, er der nogen der har et link?
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af poul-r poul-r skrev:

Følger der en engelsk manual med.
Er den på papir eller som PDF

Jeg har ledt efter en engelsk på nettet og har ikke kunnet finde nogen, er der nogen der har et link?

Der er ingen direkte links, da siderne bygges op dynamisk, men hvis du går til http://dlc.panasonic-europe-service.com/eudocs/ og under "Enter model number" angiver "DMRBCT730" (uden anførselstegn), så skulle du gerne kunne finde en engelsk manual.


Redigeret af azrael - 03-September-2013 kl. 14:44
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 14:59
Tak azrael det virkede fint.
Til top
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 10:40
Kan fortælle, at jeg nu har bestilt en DMR-BCT730EG hos Alternate.dk, som jeg ellers blev frarådet. Grunden til at jeg alligevel bestilte er, at man kan betale pr. efterkrav (troede ellers ikke at det eksisterede mere). Så kan det vist ikke gå helt galt.

Og prisen med efterkravsgebyr bliver kr. 3.468.

Skal nok skrive, hvordan det går. Lagerstatus hos dem er gået fra "snart på lager" i mandags til "1-3 dage" i går og i dag "på lager".

Har haft skrevet med dem og deres lager er i Tyskland omkring Franfurt og varene bliver sendt derfra i løbet af 24 timer fra bestilling. Der kom en perfekt dansk mail tilbage fra dem, så ingen dårlig Google-oversættelse. Men nu må vi se.
Til top
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 10:50
Så blev jeg lige ringet op af dem, da de ikke kunne se min adresse ordentligt og derfor ville de lige tjekke op på den. Og hun var i hvert fald dansk hende jeg talte med, så jeg bliver mere og mere overbevist om at den er god nok.

Kan desuden se, at de har "afdelinger" i Belgien, Østrig, Holland, Spanien, Polen, Frankrig, Italien, England og selvfølgelig Tyskland.
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 12:08
Manchester. Jeg følger spændt med, det er jo priser på højde med de laveste i Tysland.
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af manchester manchester skrev:

Kan fortælle, at jeg nu har bestilt en DMR-BCT730EG hos Alternate.dk, som jeg ellers blev frarådet. Grunden til at jeg alligevel bestilte er, at man kan betale pr. efterkrav (troede ellers ikke at det eksisterede mere). Så kan det vist ikke gå helt galt.

Og prisen med efterkravsgebyr bliver kr. 3.468.

Skal nok skrive, hvordan det går. Lagerstatus hos dem er gået fra "snart på lager" i mandags til "1-3 dage" i går og i dag "på lager".

Har haft skrevet med dem og deres lager er i Tyskland omkring Franfurt og varene bliver sendt derfra i løbet af 24 timer fra bestilling. Der kom en perfekt dansk mail tilbage fra dem, så ingen dårlig Google-oversættelse. Men nu må vi se.




Ved du noget om garanti? Skal den sendes tilbage til dem ved rep. eller træder Pan European Guarentee automatisk i kraft?

Jeg kan læse om garantien her, nogle der ved noget om emnet?

http://www.panasonic.co.uk/html/en_GB/Support/Panasonic+EU+Warranty+Information/3268285/index.html

Redigeret af cow-one - 05-September-2013 kl. 18:21
Regards Jensen........
Til top
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 08:52
Jeg ved ikke om garanti, men mener den kun har 1 år når den er handlet i Tyskland. Og den skal vel sendes til dem hvis der går noget galt med den. Men det er vel ikke anderledes end hos Amazon. Men jeg kan da lige se om det står på deres side og ellers vil jeg sende den søde danske dame en mail.

Kan og lige lave en update til min pakke. Den er hos UPS nu, har fået referencenummer og kan se den er i Tyskland lige nu med forventet levering på mandag.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu