recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DMR-BCT735EG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DMR-BCT735EG

 Besvar Besvar Side  <1234 16>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Min Panasonic DMR-BCT730EG er lige kommet til Kbh. kan jeg se. Håber de afleverer den i morgen så. Smile
Det gør den ikke. De sætter den af i Taastrup.WinkLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 17:48
Flemmings Posthus? ;-))
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Flemmings Posthus? ;-))
Yep. Taastrup hovedgade.Wink
Da jeg fik Oblivion i går, fik jeg den faktisk, ved at pakkepostbudet fangede mig, på hovedgaden. Så kender han mig for godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Flemmings Posthus? ;-))

Yep. Taastrup hovedgade.Wink
Da jeg fik Oblivion i går, fik jeg den faktisk, ved at pakkepostbudet fangede mig, på hovedgaden. Så kender han mig for godt.

Du må ihvertfald være en go kunde så ;-))
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Flemmings Posthus? ;-))

Yep. Taastrup hovedgade.Wink
Da jeg fik Oblivion i går, fik jeg den faktisk, ved at pakkepostbudet fangede mig, på hovedgaden. Så kender han mig for godt.

Du må ihvertfald være en go kunde så ;-))
Det er jeg også.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 21:23
Så har jeg fået leget lidt med den.

mine erfaring pt (meget tidligt endnu)

- INGEN netflix.. dette er jeg dybt skuffet over - rigtig meget endda..
- Optager funktionen virker umiddelbart fint, og kvaliteten er rigtig god.
- Man kan se live tv over dlna - det er dælme lækkert.
- Man kan se optagede programmer/film over dlna og det virker FREMRAGENDE når man har et pana tv med dlna klient. nærmest helt seamless.
- Remote recording services VIRKER


Underlige ting so far:
1. man skal have sat et tv-signal op før internet funktionerne virker (meget spøjst)
2. INGEN netflix.. det er sq tarveligt.
3. Sproget i menuen kan ikke sættes på Dansk(endnu) og det engelske virker af og til lidt spøjst. 
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

Så har jeg fået leget lidt med den.

mine erfaring pt (meget tidligt endnu)

- Remote recording services VIRKER



Tusinde tak fordi du gad at teste det, det er bare super.

Så mangler jeg bare lige at digitalt.tv få sin og tester den med et Yousee signal.
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 21:46
det virker fint med et waoo rent dvb-c signal, kan næppe forestille mig det ikke skulle virke på yousee.

Eneste problem med recording services såvidt jeg kan se er at den ikke henter ret meget EPG. Men det mistænker jeg er Waoo's skyld ikke panasonics. Det kan også være en indstillingsfejl.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 22:31
Kan ikke klare YouSee test, da jeg kun har Stofa desværre.

At Netflix mangler er som forventet. De må åbne i Tyskland, så vi kan få den på de "tyske" Panasonic modeller. 


Redigeret af digitalt.tv - 21-August-2013 kl. 22:33
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 07:28
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

Så har jeg fået leget lidt med den.

mine erfaring pt (meget tidligt endnu)

- INGEN netflix.. dette er jeg dybt skuffet over - rigtig meget endda..
- Optager funktionen virker umiddelbart fint, og kvaliteten er rigtig god.
- Man kan se live tv over dlna - det er dælme lækkert.
- Man kan se optagede programmer/film over dlna og det virker FREMRAGENDE når man har et pana tv med dlna klient. nærmest helt seamless.
- Remote recording services VIRKER


Underlige ting so far:
1. man skal have sat et tv-signal op før internet funktionerne virker (meget spøjst)
2. INGEN netflix.. det er sq tarveligt.
3. Sproget i menuen kan ikke sættes på Dansk(endnu) og det engelske virker af og til lidt spøjst. 

Hvordan har du fået den til det? Jeg kan knap nok få vore to BCT820 til at afspille optagede udsendelser via DLNA. Og så nærmest kun via VLC og først efter klienten har "kigget" på netværket i ca. 10-15 minutter. Dette på trods af, at de altid er "online".

Vore to BCT820 kan f.eks. ikke se hinanden, hvilket var en del af den funktionalitet jeg regnede med, da jeg købte dem.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 08:32
jeg har intet specielt gjort. Når jeg åbner dlna klienten fra mit GT30 tv kan jeg gå ind på playeren og vælge hvilken kanal jeg vil se og den starter næsten med det samme.

Jeg kan også gå ind og vælge et program fra min WDTV boks, men det fungerer ikke helt så lækkert (der får man bare vist x antal streams man kan vælge imellem)

Recorded tv virker rigtig fint, både på tv og på andre enheder.
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 08:34
Må tilstå jeg allerede overvejer at sælge den igen. Ikke pga hardwaren, den virker som den skal. Men hvis jeg kun kan se 1-2 dages EPG er den ligegyldig for mig. :(
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu