recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office program
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Office program

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 18:48
Ang. Morzilla Thunderbird

Under Indstilling, er nogen bekendt med hvordan Servernavn, Forbindelsessikkerhed og Godkendelsesmetode, indstilles?

Jeg kan p.t. periodevis sende noget ud – men ikke modtage noget!

Under Forbindelsessikkerhed, er valget: Ingen, STARTLS og SSL/TLS

Under Godkendelsesmetode, er valget: Almindelig adgangskode, Krypteret adgangskode, Keberos / GSSAPI , NTLM og TLS-certifikat
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 19:05
Hvad er dit behov? Er du ude efter et program hvor du bruger tiden på at formatere din tekst?

Eller vil du have noget der er godt at skrive i?

For det sidste ville jeg kigge på:

wordpad
ommwriter
scrivener

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:


Under Indstilling, er nogen bekendt med hvordan Servernavn, Forbindelsessikkerhed og Godkendelsesmetode, indstilles?


Ja, det er dog individuelt afhængig af hvem din mailudbyder og internetudbyder er.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:


Under Indstilling, er nogen bekendt med hvordan Servernavn, Forbindelsessikkerhed og Godkendelsesmetode, indstilles?


Ja, det er dog individuelt afhængig af hvem din mailudbyder og internetudbyder er.


Klaus


Min mailudbyder er YouSee.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af htpcdude htpcdude skrev:

Hvad er dit behov? Er du ude efter et program hvor du bruger tiden på at formatere din tekst?

Eller vil du have noget der er godt at skrive i?

For det sidste ville jeg kigge på:

wordpad
ommwriter
scrivener



Ommwriter og Scrivener, er vist til betaling?
Wordpad, følger jo med stort alle computere - uden stavekontrol, er det ok.   
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Forfattermæssige ting, har jeg absolut ikke interesse i at ligge ud i skyen. Det tror jeg andre vil være enig med mig i. 

Det er jeg bestemt ikke enig med dig i.
Hvordan tager du backup? 

Du har vel en back up i "Skyen" alligvel? 

Jeg tror du skal overveje, hvilket materiale det er du skriver. Du skriver forfatter ting, er det noget på højde med Fifty Shades af popularitet eller er det blot egnsbog fra det lokale sogn?

Du skal ikke være så paranoid, der sker ikke noget hvis du er omhyggeligt med passwordet. 

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:23
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:


Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Forfattermæssige ting, har jeg absolut ikke interesse i at ligge ud i skyen. Det tror jeg andre vil være enig med mig i. 


Det er jeg bestemt ikke enig med dig i.
Hvordan tager du backup? 

Du har vel en back up i "Skyen" alligvel? 

Jeg tror du skal overveje, hvilket materiale det er du skriver. Du skriver forfatter ting, er det noget på højde med Fifty Shades af popularitet eller er det blot egnsbog fra det lokale sogn?

Du skal ikke være så paranoid, der sker ikke noget hvis du er omhyggeligt med passwordet. 



Jeg tror ikke der findes så mange forfattere der har lagt alt deres tiltro til skyen som arbejdsredskab, harddisken sammen med computeren er nok mere væsentlig

Engshistorie er i overvejelse - ellers er det primært noveller og digte, jeg skriver. Et forlag, er gennembruddet.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

 

Jeg tror ikke der findes så mange forfattere der har lagt alt deres tiltro til skyen som arbejdsredskab, harddisken sammen med computeren er nok mere væsentlig

Engshistorie er i overvejelse - ellers er det primært noveller og digte, jeg skriver. Et forlag, er gennembruddet.

Det kan du da ikke mene?

Jeg håber da virkelig du har backup af dine værker i skyen. Hvad gør du, hvis computeren brænder eller der sker anden fysisk skade på den?
Den kan også blive stjålet eller der kan ske 117 andre forskellige ting. 

Jeg har set mange harddiske der er stået af igennem tiden. Jeg har aldrig set "skyen" stå af endnu, her tænker jeg hovedsageligt på Skydrive, Dropbox el. Google. 


Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Min mailudbyder er YouSee.



0,37 sekunder med google:

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Opsaet_din_mail_med_Mailsupport.aspx

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Saadan_opsaetter_du_din_mail.aspx



http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Saadan_opsaetter_du_din_mail.aspx - den vejledning har vist nogle år på bagen og passer til ældre mailprogrammer.

Derimod http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Opsaet_din_mail_med_Mailsupport.aspx ser interessant ud.

Er dog lidt i tvivl om jeg finder ud af det - men jeg må se på det



Redigeret af tonice25 - 23-August-2013 kl. 21:51
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:


Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

 

Jeg tror ikke der findes så mange forfattere der har lagt alt deres tiltro til skyen som arbejdsredskab, harddisken sammen med computeren er nok mere væsentlig

Engshistorie er i overvejelse - ellers er det primært noveller og digte, jeg skriver. Et forlag, er gennembruddet.


Det kan du da ikke mene?

Jeg håber da virkelig du har backup af dine værker i skyen. Hvad gør du, hvis computeren brænder eller der sker anden fysisk skade på den?
Den kan også blive stjålet eller der kan ske 117 andre forskellige ting. 

Jeg har set mange harddiske der er stået af igennem tiden. Jeg har aldrig set "skyen" stå af endnu, her tænker jeg hovedsageligt på Skydrive, Dropbox el. Google. 




Jo jeg mener skyen er noget som ikke p.t. tiltrækker mig.
Derfor ser jeg på andre muligheder - som f.eks. eksterne harddiske.

Redigeret af tonice25 - 23-August-2013 kl. 21:54
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:


Jo jeg mener skyen noget som ikke p.t. tiltrækker mig.
Derfor ser jeg på andre muligheder - som f.eks. eksterne harddiske.

Okay - Det må du selvfølgelig selv om Smile


Jeg håber bare ikke din eksterne harddisk bliver stjålet, eller der sker en kortslutning i dit hjem så både din PC og eksterne harddisk ryger på samme tid, hvis den er sat til..

http://www.energy-supply.dk/article/view/107653/flere_fejl_forarsagede_overspaending_ved_horsens

Elektrikeren var godt nok ked af det........  
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu