recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Nexus 7 er i Europa.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Nexus 7 er i Europa.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Nexus 7 er i Europa.
    Sendt: 31-August-2013 kl. 22:48

Hej.

Den nye Nexus 7 er kommet til Europa.

I England koster den £200:


I den Spanske Google Play Store er den på lager og kan leveres om 1-2 dage til 229€.
32 MB versionen koster 269€.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 31-August-2013 kl. 22:57
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 02:46
Du kan ikke bestille den hjem via den spanske (eller hvilket som helst andet land) Google Play store, hvis du er bosat i DK.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 06:03

Hej.

Jeg har nu også checket på Tyske Medie Markts hjemmeside. Og den er på lager i 32 MB både med og uden LTE ( 4G ). De koster henholdsvis 349€ og 269€.


Hilsen Carsten.

Til top
mkjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Maj-2012
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 10:02
Jeg tænkte lige, at det var en fin pris, men så kiggede jeg på Trustpilot og fik kolde fødder: http://www.trustpilot.dk/review/www.shop.mediamarkt.de
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 11:03

Hej MKJensen.

Tak for linket, jeg var ikke klar over at Tyske Medie Markt og særlig deres Online blev bedømt så dårligt.

Jeg kan huske, at en på dette forum kørte til en af de Medie Markt der ligger lige på den anden side af grænsen og hentede et par Nexus 7 med 3G. Jeg havde forestillet mig at nogle her ville overveje det samme med den nye. Jeg er slet ikke sikker på, at man som Dansker kan købe i OnLine.

Jeg kan vel bedst sammenligne Medie Markt med ElGiganten. Om man vil betale lidt mere for varen i en mere almindelig forretning for at få en lidt bedre service må være op til den enkelte selv.

Prisen for Nexus 32 MB er tilsyneladende den samme som i Google Play Store. Men Medie Markt giver mulighed for at man kan hente en nu og her.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 01-September-2013 kl. 11:05
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 10:23
Ifølge Komplet.dk er den nye Nexus 7 i DK fra 26. september - til 2.290 kr. for 32 GB wi-fi.

Nogen, der ved om de meget omtalte problemer med touchskærmen og GPS'en er blevet løst?


 


Redigeret af longjohn2 - 16-September-2013 kl. 10:25
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 11:51
Jeg har haft i nu ca. 14 dage. Og jeg har absolut ikke haft nogle probs med skærmen.

Den kører alt i alt ikke mindre end fantastisk. Har smidt en MKV film på med DTS lyd. Den æder den uden probs. Selv EB og BT hopper den rundt i uden nogen problemer. Min iPad 3 hopper og danser gennem siderne.

Den har også en rigtig lækker finish, så må indrømme at på nogle måder kører den faktisk også bedre end min Nexus 10. Og selv om jeg også har været rigtig glad for den gamle N7, så slår den her altså alt.

Og så så lige på fjæset, at Asus oplyser at den kan forudbestilles nu i DK. og være på markedet officielt d. 4 okt.

Kan absolut kun anbefale den.
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Ifølge Komplet.dk er den nye Nexus 7 i DK fra 26. september - til 2.290 kr. for 32 GB wi-fi.

Nogen, der ved om de meget omtalte problemer med touchskærmen og GPS'en er blevet løst?


 

det er ikke blevet løst...Disapprove
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 22:06
Har intet hørt el. læst om problemer med skærm og GPS på den nye. So please enlighten me !
 
Hvis, som flere mener, den nye er endnu bedre en 2012 versionen, så kan jeg klart anbefale den, som nok den bedste android tablet i sin kategori.
Har absolut kun positive erfaringer med min Nexus 7 32gb wifi (2012), især efter opdateringen til Android 4.3 !
Den kører simpelthen som en drøm - smooth og hurtigt.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 07:46
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 13:56
Hej.

Den nye Nexus 7 LTE ( 4G ) er nu i Europa.


Den koster 299£ i England eller 349€ i Spanien.

Hilsen Carsten.



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu