recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken 2-din radio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken 2-din radio?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasperaaroee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken 2-din radio?
    Sendt: 02-September-2013 kl. 18:00
Hej,

Min originale Seat Alana radio er stået af, i hvert fald kan den ikke afspille CD'ere mere, derfor skal den skiftes.
Forhandleren jeg har købt den af, er gået med til at skifte radioen på garantien og jeg har så forslået at jeg bare får pengene så jeg kan finde en anden istedet for en ny magen til.


Så jeg leder efter en 2-din radio der kan følgende:
- Spotify / AirPlay / Bluetooth eller andet så jeg kan streame musik fra mobilen
- USB til at afspille lyd fra
- Ordenligt interface der der ikke hakker helt vildt
- Meget gerne GPS funktion! eventuelt via telefonen.

Pris:
helst ikke mere end 3500

Det er VIGTIGT at den passer direkte i bilen!

Jeg har selv kigget på den her:
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=11075&pk= 


Alle forslag er velkommen :)
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 18:54
jeg har sådan en sph100, jeg synes ikke den er ret interesant med mindre man jailbreaker og bruger alternativ software, jeg har kun testet den med iphone 4, men jeg tror den er mere besværlig med iphone4 og android da man kobler skærmbilledet op på en anderledes måde via disse.

se det her forum for mere info.
http://avic411.com/index.php?/forum/62-appradio-appradio-2-appradio-3/
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
kasperaaroee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 20:18
Det vigtigste for mig er som nævnt ovenfor, streaming muligheden og gerne GPS.. jeg vil højst sandsynligt ikke komme til at bruge apps, og så er det lidt dumt hvis den ikke virker med iPhone 5 out of the box.

Nogle andre forslag? :)
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 11:28
Ja org. navigation med et premium bluetooth modul.

Tak en snak med fx. www.naviparts.dk

Såfremt du har det store instrument bord (mener de fleste seat har det), vil du få pilevisning, i instrumentbordet, telefonbog mm.  samt steaming via bluetooth.

Prisen er højere men det er federe at det hele spiller sammen.
Til top
Michel Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 01:15
I min cayenne tog jeg chancen og monterede en aftermarket radio, som dog var lavet specifikt til bilen og det spiller bare godt sammen.
Sidenhen har flere venner købt den samme maskine , bare til deres bil, hhv BMW M3, Audi A4 Cab x 2, mercedes cls, og det har bare spillet i alle biler.

Det er denne vi har købt, bare specifik model til hver bil
http://www.astina.dk/tilbehoer/audi-a4-autoradio-med-navi-dvd-usb-skaerm-gen2-p-115903.html

Musik kan afspilles enten via AUX, eller via bluetooth hvis telefonen understøtter det. Den afspiller dvdfilm, har nyeste kort som let kan opdateres via computeren (sd kort, iGo), og starter op med bilens eget logo.

Simpelthen en perfekt løsning - hvis du spørger mig.

Vi var heldige sidst vi skulle købe den, at finde en pålidelig leverandør fra UK der lavede dem til en bedre pris til os den danske. Det kostede os cirka 4000 kr med fragt pr stk. Sig til hvis jeg skal sende dig kontaktoplysninger på ham.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu