recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iversen's stuebio -LG oled & Procella sound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iversen's stuebio -LG oled & Procella sound

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:


Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Tillykke med slottet

slot og sloet Big smile men tak Wink

3 gange så meget skabsplads i køkkenet og udestue = Slot :-)

OK, retter til: Tillykke med med din nye lejlighed, den ser fin ud og med gode muligheder :-)
på den måde Big smile 
men tak Embarrassed
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Godt, så må du jo lære at skrive rigtig en anden gang, for sådan står det ikke i dit første indlæg. Ouch
        carsten

Det gør det da tivertifal, puds brillerne!

Redigeret af Kampus - 13-September-2013 kl. 22:31
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Godt, så må du jo lære at skrive rigtig en anden gang, for sådan står det ikke i dit første indlæg. Ouch
        carsten

"Jeg købte lejligheden til 1045000 kr, med de hvidevarer som der er i lejligheden mu samt lamper, lameller osv. De betaler huslejen frem til 1.1-2014, men jeg overtager allerede nøglerne i næste uge, når de 6 fortrydelsesdage er gået og de ar fået udbetaling og garanti på resten af pengene."

Jeg vil mene at jeg skriver det korrekt. 
men anyways, du vidste vel hvad jeg mente Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Godt, så må du jo lære at skrive rigtig en anden gang, for sådan står det ikke i dit første indlæg. Ouch
        carsten

Det gør det da tivertifal, puds brillerne!

skidt pyt.
Carsten har jo bare begået en menneskelig fejl. Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:57
Ah det ved jeg nu ikke. Normalt kommenterer jeg og svarer ikke på Kampus sjove "thihi " indlæg, men hvis jeg skal pudse brillerne, så skulle man måske starte med at skrive talende rigtig, som f.eks. 1.045.00, men måske man har andre traditioner i Jylland. Nå, vi lader den ligge her.Sleepy
       carsten
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 15:26
Carsten, i jylland har vi ikke et andet system end resten af landet når vi skriver beløb, men vi handler ofte til priser ex. moms :-)

Jeg kan ikke lige se hvordan du får 1045000 (1.045.000,00) til 10 mill dog.. 
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Carsten, i jylland har vi ikke et andet system end resten af landet når vi skriver beløb, men vi handler ofte til priser ex. moms :-)

Jeg kan ikke lige se hvordan du får 1045000 (1.045.000,00) til 10 mill dog.. 

Hvad er moms?
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 16:31
Fedt du har købt en ejerbolig. Jeg synes dog prisen er forholdsvis høj, men jeg kender heller ikke Herning-området.

Jeg tænker selv på at købe en landejendom, hvor jeg kan starte noget hobby-virksomhed med cnc-fræsning.. jeg har bare ikke bollerne til at kaste 2 mill i projektet (boligen).. ikke endnu :-)
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Fedt du har købt en ejerbolig. Jeg synes dog prisen er forholdsvis høj, men jeg kender heller ikke Herning-området.

Jeg tænker selv på at købe en landejendom, hvor jeg kan starte noget hobby-virksomhed med cnc-fræsning.. jeg har bare ikke bollerne til at kaste 2 mill i projektet (boligen).. ikke endnu :-)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 09:30
?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Fedt du har købt en ejerbolig. Jeg synes dog prisen er forholdsvis høj, men jeg kender heller ikke Herning-området.[

Herning er "Uldbøndernes hovedstad", her ligger de fleste tekstilvirksomheder. Og så er det den største messeby, og med "Bankboxen" er det også byen med den største indendørs arena i DK. Så mon ikke det hiver ejendomspriserne i vejret...
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Fedt du har købt en ejerbolig. Jeg synes dog prisen er forholdsvis høj, men jeg kender heller ikke Herning-området.

Jeg tænker selv på at købe en landejendom, hvor jeg kan starte noget hobby-virksomhed med cnc-fræsning.. jeg har bare ikke bollerne til at kaste 2 mill i projektet (boligen).. ikke endnu :-)

Det er prisen på ejerlejligheder i herning midtby. Hvad jeg ved, har priserne også lagt ret stabil igennem finanskrisen, ikke de store udsving. Men det har selvfølgelig også noget at gør med at lejligheden ligger midt i herningby, den er fra 1996, og lejligheden er en i god stand, med nyere kvalitetshvidvarer.

hehe, ja det lyder som et større projekt end min. Jeg har 10 tommelfinger, så jeg har kigget efter noget som jeg faktisk bare kan flytte ind i uden de større renoveringer Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu