recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus ac66u problemer ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus ac66u problemer ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Asus ac66u problemer ?
    Sendt: 08-September-2013 kl. 19:37
Hej,

Er der nogen af jer som ved om der stadig er problemer med Asus ac66u router ? Bliver den stadig meget varm, genstartet pludselig og skal tit genstartes for at få ok hastighed igen ?

Kan man sagtes bruge 2 af disse som access points ? Eller skal man vælge et andet produkt ? Hvis ja hvilket ?

Pft.

God aften.

Mvh. Torben
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2009
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 20:07
Hej Torben

Jeg købte en lige da den kom, jeg har desværre problemer med at internet hastigheden falder til ca 1mbit, en simpel genstart og problemt er væk. Kører med nyeste Merlin firmware.

Varme problemer kan jeg ikke nikke genkendende til. Og den genstartet heller ikke selv (har ihvertfald aldrig lagt mærke til det)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2013 kl. 20:28
jeg har haft min i ca 14 dage, har ingn probs med den og har ikke haft brug for at genstarte den
Til top
Killerfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Lyngby, Denmark
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killerfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 00:06
I skal bare installer Asuswrt-Merlin fw på den det fix all de problem. Jeg har selv kørt med det i snart 1/2 år uden nogen problemer.

http://www.lostrealm.ca/tower/node/79
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 10:16
Mange tak for det link og info. Har nu installeret denne firmware :-) Spændende om det bliver bedre :-)

God dag til jer alle.

Mvh. Torben
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 11:00
Jeg havde også mange problemer med routeren til at starte med, men kører på nyeste orginale firmware idag og den virker fint, er stadigvæk lidt varm. men det siger asus at den skal være da den er passiv kølet.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 12:15
Varmen behøver ikke være et problem, selvom der er flere der mener, at det nedsætter effektiviteten på den. Mig bekendt er det primært et fænomen, som Linksys har/har haft.

Jeg skiftede til denne router for nogle måneder siden (nok nærmere ½ år), og den har praktisk talt kørt klippe stabilt, langt bedre end min(e) tidligere Linksys routere.
Til top
speed six Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speed six Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 17:27
Jeg har haft min i en lille måneds tid nu, og den kører uden nogen former for problemer.

Jeg kører med nyeste originale firmware.
Impossibilia nulla est obligatio
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 18:41
Hvis man nu vil sætte 2 stk. af disse op som Access Points - er der så noget man skal være opmærksom på ? Ud over samme SSID, KEY og forskelig kanal (1, 6 eller 11 til 2,4 nettet)

Pft.

Mvh. Torben
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 10:57
Jeg har ikke selv prøvet med 2 access points, men overordnet set, så burde der ikke være andet at være opmærksom på, uanset mærke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu