recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 udsolgt i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 udsolgt i Danmark

 Besvar Besvar Side  <1 6970717273 74>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Smed89 Smed89 skrev:


Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Oprindeligt skrevet af jimmyjamdk jimmyjamdk skrev:

Der er PS4 på lager hos Elgiganten til 4K nu.


Nej. "Forventet på lager 31/3 2014".

[DIV]
[/DIV][DIV]Tilgengæld står der, at den er på lager i "15 varehuse", bl.a. Amager. Det lyder lidt underligt...[/DIV]


Til gengæld kan man så ikke benytte Collect@Store de steder, hvor den skulle være på lager. Ja, underligt.
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 10:10
Ifølge Elgigantens kundeservice skulle den være på lager i deres butikker.... Ermm
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 15:48
Så fik jeg fat på min! Elgiganten havde 1 tilbage, som jeg nuppede til 3999kr. Herligt
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 19:56
Fedt Smile  Det var heldigt
Til top
Mortenhans89 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mortenhans89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 00:11
Var forbi Elgiganten Kolding i dag, og de havde 10 tilbage på lager omkring kl. 18, til 3999 kr.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 01:04
3999 er da også alt for dyrt :-P
Til top
Jannik K. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik K. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 11:48
Så har Amazon.co.uk igen Killzone og Knack bundles samt basis-pakker på lager.
Købte selv der og det gik som smurt.
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 16:21
Jeg fik endelig sat min til i dag, og det hele spiller perfekt. Dog er det først nu gået op for mig, at man skal være Plus abb. for at kunne spille multiplayer.. Jeez.. Nå, men så må jeg jo købe det.

Kan man evt. finde et billigere sted end Store at købe sådan en kode? Hvor køber i jeres henne?
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af Smed89 Smed89 skrev:

Jeg fik endelig sat min til i dag, og det hele spiller perfekt. Dog er det først nu gået op for mig, at man skal være Plus abb. for at kunne spille multiplayer.. Jeez.. Nå, men så må jeg jo købe det.

Kan man evt. finde et billigere sted end Store at købe sådan en kode? Hvor køber i jeres henne?

Det har da så mange andre fordele PS+. Jeg spiller ikke multiplayer, men benytter det kun pga de spil som man får igennem det.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 17:15
Det har godt nok ikke været nogen hemmelighed, at det, for de fleste spil, kræver PS+ for at spille online.

Jeg købte et års PS+ hos CDON, og med en rabatkupon af en art fik jeg vist abonnementet til lige under 27,- om måneden.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 17:19
Ja det har da været åbentlyst siden lancering med online delen
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 20:26
Jeg har ikke fulgt særlig meget med på features og sådan. Men i misforstår - jeg brokker mig ikke over det, og betvivler ikke produktets kvalitet (plus), men ønsker blot at høre, om det muligvis var et billigere sted at købe end PS-store. Det er ikke unormalt at jeg køber spil andre steder end PS-store - har faktisk aldrig købt et spil dér pga den generelt høje pris.
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6970717273 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu