recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 udsolgt i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 udsolgt i Danmark

 Besvar Besvar Side  <1 7071727374>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2014 kl. 08:04
Spil køber jeg heller ikke igennem PSN de fleste fra amazon. Ved ikke hvor man kan få PS+ billigere henne
Til top
Leo_benhakker Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-April-2006
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leo_benhakker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 16:38
Hejsa, sælger en PS4 fra Elgiganten hvis en står og mangler sådan en.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=129845&title=s-playstation-4
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wuffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2014 kl. 19:56
Så har Amazon.de lige informeret mig om at PS4, KillZone og to controllere ankommer 8 feb. Lige klar til ferien (så må renovering af lejlighed lige dele tiden med det nye legetøj) Smile

3900 kr. med fragten - sgu fin pris.


Redigeret af Wuffer - 28-Januar-2014 kl. 20:05
Til top
baeps Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-September-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baeps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 01:00
Min kammerat har netop fået din hjem fra amazon.co.uk og den virker fint og det hele. Han var heldig at få den til 3400. Så den kan altså købes derfra og fragten er mega hurtig.
PlayOne skriver jeg om Xbox One. Læs bl.a. om den nye controller, Kinect 2 og en masse andet. Så er du også Xbox-fan, så kig forbi:)
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 12:43
Jeg er stadig i tvivl om det skal være en PS4 eller en Xbox one.

Jeg synes de står lig med hinanden på mange punkter, mens kamera funktionen slår PS4 med flere længder. Derfor overvejer jeg kraftigt X-one i stedet for PS4 ...

Med den tanke, ville i vælge om - hvis i kunne få en Xbox one i stedet for?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 14:04
Intet. PS4 er vejen for mig. Har ikke brug for d gimmick ting i xbox one. Synes personligt at Sony har de fedeste spil producenter bag sig samt PS+ har så meget value. Men hvis kamera delen betyder mere for dig, er der jo kun 1 valg.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Jeg er stadig i tvivl om det skal være en PS4 eller en Xbox one.

Jeg synes de står lig med hinanden på mange punkter, mens kamera funktionen slår PS4 med flere længder. Derfor overvejer jeg kraftigt X-one i stedet for PS4 ...

Med den tanke, ville i vælge om - hvis i kunne få en Xbox one i stedet for?

Nope. Aldrig i 1000 år. Ja sorry er måske lidt biased, men jeg ved hvad Sony har udgivet de sidste mange år til deres PS3. Måske ser det lidt sløvt ud lige nu med spil, men spillene skal nok komme og det er det vigtigste for mig. Derimod ændrede MS fuldstændigt fokus og udgav kun de samme 4 spil igen og igen de sidste år af Xbox 360'erens levetid.. Ja også kinect spil. 

Det kan jo selvfølgelig godt være at de har ændret sig siden - hvilket de da sikkert har - men med baggrund af de spil Sony udgav til PS3 så var det et nemt valg for mig. 

Ifølge rygterne kommer der en Halo 2 Anniversary udgave til XBO samt Et Forza Horison spil. Det kan altså bare ikke hidse mig op, men måske er det noget for dig? Hvem ved :)

Ja også er der Titanfall, men det siger mig heller ikke så meget. Derimod ser jeg personligt frem til InFamous, The Order 1886 og Uncharted.

Ja også er der da også Outlast som udkom med PS+ i går. Puha, jeg kom ikke så langt, jeg må se om jeg ikke kan mande mig mere op i dag. Men pointen er vel bare at der indtil videre har været nogle interessante PS+ titler som, for mit vedkommende, også er værd at tage med. 

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 16:48
Jeg har det præcis som dig Precious. Jeg kan heller ikke rigtig vælge. DS4 controlleren er blevet så meget bedre, end de gamle PS controllere, men den kan altså stadig ikke følge med en Xbox 360/One controller, hvis du spørger mig.
Jeg må dog også erkende, at i de sidste år, af PS3's levetid, begyndte Sony virkelig at overhale Xbox indenom, ang. eksklusive titler. Der var Xbox ellers foran i starten.
Men derfor synes jeg stadig, at Forza slår GT med flere længder.
Kinnect kan rende mig noget så langsomt, men stemmekommandoerne tror jeg nu alligevel, jeg ville komme til at bruge. Og HDMI-in ville jeg sikkert kunne lege med. Evt. stikke en Chromecast eller lignende i den.

Som det er PT. er der, på tværs af de to platforme, kun en eksklusiv titel, jeg virkelig gerne vil have. Og det er Forza 5. Der er ikke kommet et eneste til PS4, som jeg har interesse i. Der er derimod allerede en håndfuld cross-platform titler, der ser vældig spændende ud.

Under alle omstændigheder, så venter jeg i hvert fald, til XBONE kommer til Danmark, og så ser jeg om der begynder at dukke eksklusive titler op snart. Under alle omstændigheder, så regner jeg da med, at begge præsenterer en del af dem, til sommerens E3 messe. Så kan jeg tage mit valg ud fra det. Jeg har ikke travlt.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 16:54
Steffen, synes godt nok InFamous og 1886 ser så generisk og kedelig ud.
Uncharted derimod, kan jeg ikke sætte en finder på. Det holder hele vejen.
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 20:41
Jeg tror den er kommet til Danmark allerede. Kan se at man kan købe den hos Fona.

Det kan godt være det kinetic ikke er vejen frem, jeg synes ikke der findes noget som rigtig bruger det ...  Nåh men jeg ruller en terning når jeg har fået sparet sammen ;-)

Kunne nu godt tænke mig at spille Knack og Watch dogs - så det pejer i PS retningen.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 20:59
Watch Dogs kommer også til XBONE. Men den er altså ikke hos Fona endnu: http://www.fona.dk/elektronik/spilkonsol/forudbestil-xbox-one
Tror du ikke bare, at du er gået forbi en reklame for, at du kan forudbestille din i butikken?


Redigeret af Nagash - 06-Februar-2014 kl. 21:04
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 08:24
Der er godt nok mange som skriver "på lager":

http://www.pricerunner.dk/pl/52-2895706/Spillekonsoller/Microsoft-Xbox-One-Sammenlign-Priser?q=xbox+one&ref=redirect&search=xbox+one&sort=4

Fona, Coolshop, Proshop o.s.v

Der er flere af dem hvor der ikke står forudbestil.

Beklager at ninja denne tråd til diskussion af Xbox One! Det var nu ikke meningen ...


Redigeret af Precious - 07-Februar-2014 kl. 08:44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7071727374>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu