recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BoxerTV - møgboks - SAGEMCOM RTI95-320 HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BoxerTV - møgboks - SAGEMCOM RTI95-320 HD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BoxerTV - møgboks - SAGEMCOM RTI95-320 HD
    Sendt: 29-September-2013 kl. 07:48
Go' søndag

Vi skiftede for ikke så længe siden fra TDC Home Trio til Boxer TV da de som bekendt nu har fået TV3 med i de fleste af deres pakker (og fruen insisterer på, at kanalen er uundværlig). Dette giver en pæn besparelse på vores tv-budget hvilket jeg som Jyde sætter stor pris på ;)

Imidlertid er jeg meget tæt på at have fortrudt mit valg, da jeg samtidig investerede i Boxers egen Harddisk modtager SAGEMCOM RTI95-320 HD. Mage til lorte boks skal man godt nok lede længe efter:

* den langsomste navigation jeg hidtil har oplevet
* helt fantastisk u-intuitiv menuopbygning
* tilnærmelsesvis ubrugelig optagefunktion
* timeshift der er helt til grin (akkurat ligesom spolefunktion i optagelser)
* dræbende zap-"hastighed"

Og sådan kunne jeg blive ved - Home Trio boksen var HELT eminemt i sammenligning med denne Boxer boks.

Mit spørgsmål går nu på, om jeg kan få en DVB-T harddisk boks som kan tilfredsstille vores behov - det kan simpelthen ikke passe, at man ikke kan det her i 2013 - den skal egentlig bare være stik modsat Sagem- boksen.

Råd modtages med kyshånd - ellers ender det nok med Home Trio igen :(

Vh

Christian
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 08:07
Hej Christian

Prøv at kigge på denne her, måske det er noget for dig? Du kan jo teste menu mv i feks Elgiganten.

http://www.max-nordic.com/shop/produkter/kategorie/dvb-t/produkt/humax-bxr-hd-2-med-500gb-harddisk.html
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu